AndroidHealthClinic

Hulp met kuur.

Malt Bier

Cool Novice
Waardering
8
Vetpercentage
10%
Ik heb moeite met het kiezen van mijn kuur.

Highlights:
- Zeer gevoelig voor gyno, ik heb nog een beetje gyno zelfs. Daarom zoek ik iets wat ik kan laten meelopen zodat de gyno niet verergerd.
- Ik wil eigenlijk tren proberen, zijn er hier mensen die zich eraan hebben gewaagd met zeer erge gevoeligheid voor gyno?
-Wat kan ik mee laten lopen/na de kuur nemen zodat de gyno niet verergerd en eventueel verdwijnt(tijd nolva genomen en het werd wel minder maar verdween niet helemaal).

beknopt is de vraag dus wat mensen voor kuur nemen als ze heel erg gevoelig zijn voor gyno.

Ik heb moeite met het kiezen van mijn kuur.

Highlights:
- Zeer gevoelig voor gyno, ik heb nog een beetje gyno zelfs. Daarom zoek ik iets wat ik kan laten meelopen zodat de gyno niet verergerd.
- Ik wil eigenlijk tren proberen, zijn er hier mensen die zich eraan hebben gewaagd met zeer erge gevoeligheid voor gyno?
-Wat kan ik mee laten lopen/na de kuur nemen zodat de gyno niet verergerd en eventueel verdwijnt(tijd nolva genomen en het werd wel minder maar verdween niet helemaal).

beknopt is de vraag dus wat mensen voor kuur nemen als ze heel erg gevoelig zijn voor gyno.
geen tren dus,prolactine gyno is erg vervelend
low dose test met primo/mast/anavar of winny

• Topic Starter Topic Starter
Thanks.

Iets van 250mg test met 600 primo met bijvoorbeeld winny als kickstart moet wel schone gains opleveren toch?

-Wk 1-6 50mg Var ed
-Wk 1-12 250mg Test E ew
-Wk 1-12 400mg Primo ew

Dit lijkt me wel wat, meningen over dosering van de primo? Moet deze persé op 600 of zijn er ook goede resultaten te behalen met 400.

ik krijg nooooit gyno, en toen probeerde ik tren, bij week 2 werd ik al wakker met een pijnlijke bobbel op mn tepel, niet doen dus...
doe maar de aanbevolen kuur hier, krijg je gyno, dan is het vrij snel opgelost met anastrozole

Idd test met primo. Wel minimaal 600mg primo.

Tren zonder aromatiserende middelen zouden denk ik geen gyno opleveren..

Zuigt echt als je over gyno gevoelig bent, wil echt graag tren proberen maarja.

Je kan cabergoline (dostinex) gebruiken tegen prolactine gyno en/of femara tegen oestrogeen gyno.

Terug
Naar boven