XXL Nutrition

Hulp nodig ! ( angst ) Vaso Grow en Epic ? WTF STACK !?

Ik hoop voor je dat het goed komt kerel !

Dat kan goed een aneurysma zijn. Dat is een zwakke plek in een ader, die jij hebt geholpen met groeien door het nemen van Vaso Grow. Zo'n zwakke plek in de ader kan erg gevaarlijk zijn wanneer er veel druk op komt, bijvoorbeeld met bukken of sporten. Wanneer de druk in de ader dan te hoog wordt scheurt de zwakke plek en dan bloed je in je hersenen. Dan heb je al helemaal een probleem, want dat moet operatief gedicht worden en je moet maar het geluk hebben de operatiekamer halen met zo'n gesprongen uit de kluiten gewassen bloedvat in je hoofd. Veel succes met die tikkende tijdbom daar, je zal het nodig hebben.

• Topic Starter Topic Starter
Dat kan goed een aneurysma zijn. Dat is een zwakke plek in een ader, die jij hebt geholpen met groeien door het nemen van Vaso Grow. Zo'n zwakke plek in de ader kan erg gevaarlijk zijn wanneer er veel druk op komt, bijvoorbeeld met bukken of sporten. Wanneer de druk in de ader dan te hoog wordt scheurt de zwakke plek en dan bloed je in je hersenen. Dan heb je al helemaal een probleem, want dat moet operatief gedicht worden en je moet maar het geluk hebben de operatiekamer halen met zo'n gesprongen uit de kluiten gewassen bloedvat in je hoofd. Veel succes met die tikkende tijdbom daar, je zal het nodig hebben.
meen je dit nu serrieus?????? >.>

Ja, dat meen ik serieus. Zit er hart- en vaatlijden in je familie? Het is genetisch overdraagbaar namelijk, en als jij dat proces nu hebt versneld kan je er al mee zitten ipv op latere leeftijd, wat normaler is. Ik zou er in ieder geval niet gerust op zijn, en maar eens langs de huisarts gaan ..

Dom zijn is ook genetisch.....zo blijkt het tenminste uit de OP's van meerdere topics laatste tijd.

• Topic Starter Topic Starter
..

.

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

R.I.P ts

Terug
Naar boven