Fitness Seller

Hulp nodig

roidmuncher666

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
87kg
Vetpercentage
12%
De laatste paar dagen wanneer ik eet en het voedsel doorslik, komt het moeilijk door mijn slokdarm, in brokstukken welliswaar. Het voelt niet echt branderig aan maar een fijn gevoel is het ook niet. Ik las op internet dat het een slokdarmontsteking kan zijn of slokdarmkanker.. Nou toen ik dat 2e las damn.
Ik moet wel zeggen dat ik sinds vorige week zaterdag tot en met woensdag een lichte keelontsteking had..waarbij ik moeite had met doorslikken, plus een ander symptoom dat ik aan de rechter schouderblad een brandend gevoel heb.

Nu wil ik dus naar mijn huisarts gaan, maar moet ik
Hem vertellen dat ik kuur ? Misschien dat het wat ermee te maken heeft.

Groeten

Denk zelf niet echt dat het daar aan ligt, maar je hoort alles tegen je huisarts te kunnen vertellen dus waarom niet ?

Ik heb vaak keelontsteking....ja ik vermoed dat daar de klachten vandaan komen. Het slikken is echt k*t.

Maar wat Fra zegt klopt. gewoon even langs de huisarts en eerlijk blijven. Anders krijg je misschien met eventuele medicatie problemen.

Stel hij geeft je medicatie dat niet kan met aas als jij het niet zegt, gewoon zeggen man! 't is jou lichaam. hij moet jou helpen met jou klachten..

Terug
Naar boven