AndroidHealthClinic

Hulp nodig

Peoples

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
Ik snap er werkelijkwaar geen bal van.

Het volgende:

Ik heb gisteren Need for Speed Carbon gedownload.
3,95 gb.

Nu heb ik 3 files in de map staan (ex de readme maar die rekening ik niet mee)

Need_For_Speed_Carbon.iso
Need.For.Speed.Carbon-Conversione.Testo.ITA.exe
nfsc.exe

Ik heb de middelste al helemaal doorgelopen (was wel in het italiaans maar dat zal allemaal wel)

Wat nu?

Ik heb de .iso file al gemount via Virtual DEAMON Manager.

Hoe installeer ik nu het spel? Er staat niks bij "deze computer" alszijnde cd-rom.

Karma voor wie nuttige info heeft.

• Topic Starter Topic Starter
niemand?

als hij werkelijk gemount is.. staat hij normaal als virtuele dvd in "Deze Computer" als hij er niet tussenstaat, unmount en opnieuw mounten..
nog steeds niets? probeer eens alcohol ofzo

anders is hij mss corrupt

Bovenste versie mounten de middelste niks mee doen.
En waarschijnlijk de 3e file kopiëren en plakken in de registry.

Heb trouwens die file trouwens eerst gerenamed naar .iso kan het daar aan liggen?

Je kunt alleen iso files mounten ( iso, images etc,etc ) een file renamen maakt niet zoveel uit.
Het gaat om het bestandstype ;)
Als ik een film heb waarvan ik twijfel of die voldoende van kwaliteit is en het zijn _TS files dan maak ik meestal een image in nero en vervolgens mounten.
Snel de film bekijken en desnoods branden ( nero vind ik klote branden ) alcohol en dvd decrypter vind ik beter.

wat was het oorspronkelijke bestandtype dan?

Ik ben hem opnieuw aan het downen...

Misschien een corrupt file...

Update morgenochtend

Thnx anyway gasten!

Je hoeft normaal gesproken geen dingen te 'renamen' Peeps ;)

Wat was zijn orginele extensie peoples??? Kan denk ik jouw probleem wel oplossen :) maar dan moet ik weten hoe het orginele bestand heette ...

Dat 3de bestand is een gehakte exe, die moet je kopieren na dat de installatie is voltooid..

Het mounten : Virtual Deamon geeft aan in welke letter jouw ISO gemount zit Dat zie je namelijk als je met je rechtermuisknop op je icoontje van de deamon tools klikt en dan gaat naar virtual CD/DVD rom en als dit menuutje word uitgevouwen zie je staan Device 0 <driveletter> en dan eventueel empty of een naam van een CD/DvD image die je eerder gemount hebt ..

Als je dan naar deze computer zal dat station met <driveletter> staan in het lijstje verwisselbare stations .. als je autoplay aan hebt staan in windows is dubbelklikken op deze letter voldoende, staat dit uit, ga dan in de lijst die dan komt op zoek naar een install.exe of setup.exe klik deze aan en de installatie word gestart... als het spel is geinstalleerd kopieer je daarna het derde bestand naar de map waar je het spel hebt geinstalleerd.. Windows zal om bevestiging vragen voor overschrijven.. doe dit ...

Nu zal je game moeten werken.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven