XXL Nutrition

Hulp??!!

smitzz

Cool Novice
Waardering
0
Hee mede BBers!!
Ff een vraagje: is er miss. iemand die advies voor mij heeft? wil namelijk aardig wat vet kwijt mijn percentage ligt momenteel rond de 20%!! ga binnenkort zwaar aan de dieet ben al gestopt met melkprodukten,en aan de cardio.. maar nu zoek ik eens een mooi kuurtje om te cutten heb hiervoor alleen maar 3 massa kuurtjes gedaan met daarbij behorende bulk vreetschema,s!! Kan iemand wat advies geven over welke spulletjes? clen? winny,s? etc.
Thanxx

smitzz zei:
Hee mede bodybuilders!!
Ff een vraagje: is er miss. iemand die advies voor mij heeft? wil namelijk aardig wat vet kwijt mijn percentage ligt momenteel rond de 20%!! ga binnenkort zwaar aan de dieet ben al gestopt met melkprodukten,en aan de cardio.. maar nu zoek ik eens een mooi kuurtje om te cutten heb hiervoor alleen maar 3 massa kuurtjes gedaan met daarbij behorende bulk vreetschema,s!! Kan iemand wat advies geven over welke spulletjes? clenbuterol? winny,s? etc.
Thanxx
cardio en dieet is natuurlijk het beste om af te vallen
maar als je een goed cuttingkuurtje zoekt

week1-6 100mg prop eod
week1-6 50mg winstrol eod
week1-6 75mg tren acetate eod

en de nakuur niet vergeten ;)

Ik zou eerst eens zonder AAS ed cutten naar pak em beet <14%.

Kan makkelijk met een goed voedingsschema en wat cardio.

MrJ zei:
Ik zou eerst eens zonder AAS ed cutten naar pak em beet <14%.

Kan makkelijk met een goed voedingsschema en wat cardio.
zoals mrj zegt
eerst maar een goed dieet volgen dan zit je zo op 14% lukt het na een hele tijd echt niet

miss dan maar een cutting kuurtje

• Topic Starter Topic Starter
beetje late reactie miss. maarre is een cutkuur met korte esters van 6 weken??..is dit wel voldoende??

smitzz zei:
beetje late reactie miss. maarre is een cutkuur met korte esters van 6 weken??..is dit wel voldoende??

Een cutkuur van 6 wkn is wel voldoende, maar nog niet aan jouw besteed.
Begrijp me niet verkeerd, maar zorg er eerst voor dat je je BF met een percentage of 5 naar beneden brengt.
Met een juiste dieet (kijk bij de voedingsectie) en goede cardio gaat dit je gegarandeerd lukken.
En pas daarna kan je 6 weken een cutkuurtje gaan doen.
Denk aan test prop/ winny/ tren acethaat/ clen.
Eerst dus natural cutten ;)

zoals iedereen al aangeeft. a.s is er om het laaste stukje van je doel te behalen wat betreft cutten.

vanaf 20% naar minder heb je er vrijwel niks aan. Ik merk zelf dat vanaf 15 % je pas een beetje verschil gaat zien met cut middelen. Maar dan moet je dieet en je cardio trainingen ook goed in orde zijn.

dus ik zou zeggen stap op de fiets en ga eerst zorgen dat die 5% er nog af is.
ondertussen kan je mooi je inlezen op de materie en hoef je niks te vragen en alleen een eerste voorstel te posten ter goedkeuring.

succes!

Waarom heb je het zover laten komen?? Volgende "bulkkuurtjes" beetje beter op de voeding letten. Het is niet zo dat 6000 kcal je meer spieren zullen bezorgen dan 5000 kcal als je er eigenlijk maar 4000 nodig hebt per dag, enkel vetreserves kweek je hiermee aan...

Maar als je snel vet wil afvallen heb ik wel wat advies:

- Start een proteinedieet (werkte bij mij echt goed), niet té dratisch of je verliest spiermassa ook.

- Gebruik de supplementen SESAMIN en CLA

- Schrijf je in in een thaiboxclub en ga daar 3 keer per week trainen

Op deze manier gaat je vet er snel af en het boksen in nog tof ook. Indien je alles er nog wat harder wil laten uitkomen kan je op het einde nog een kuurtje doen, maar het hoeft eigenlijk niet echt volgens mij.

Gr.

Ik zou het Thaiboxen er persoonlijk uit laten. Als je aan het dieeten bent en dan nog thaiboxen kan je zwaaien naar je spiertjes.
Heb jaren lang Wushu gedaan en gekickboxt. Je blijft wel lekker droog maar helpen met massa bouwen doet het zeker niet!

• Topic Starter Topic Starter
Jongens bedankt voor de reacties en goede adviesen!! ga het eerst maareens natural proberen...
thanxx

Terug
Naar boven