AndroidHealthClinic

Humanobol van revolutions

loris8

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
yoow mannen

heb een vraagje;
heeft iemand mischien ervaring met humanobol van revolutions?
vind er namelijk niets over...

alvast bedankt

humanobol = rommel:kots:

Uw geld niet instoppen.
In feite, voor mij persoonlijk is alles van revolutions absolute troep!

Investeer dan liever in whey of gewoon voedsel.
daar zal je veel verder met komen.

Als je toch iets van sups wilt nemen, kijk dan even onder supplementen reviews, dan weet je snel wat wel of niet werkt.

Wat voor de 1 troep is helpt de ander enorm.... Ik gebruik sinds een maand humanobol en kanstellen dat het bij mij wel werkt! 3 kilo in 4 weken!!!!!!!!!!! Dit in combinatie met goed eten! En 2 shakes per dag (250 ml melk, 2 scheppen whey, 4 eetlepels brinta en jawel 2 eetlepels maizena!) Die shake gaat je ook zeker helpen om te groeien! Maizena (gewoon van koopmans!) Bestaat uit lange kolidraten waar je lichaam meer energie uit haalt en dit heeft ook bij mij een positieve werking. Maar sinds het gebruik van Humanobol ga ik nog beter. Meer pomp en meer uithoudingsvermogen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat voor de 1 troep is helpt de ander enorm.... Ik gebruik sinds een maand humanobol en kanstellen dat het bij mij wel werkt! 3 kilo in 4 weken!!!!!!!!!!! Dit in combinatie met goed eten! En 2 shakes per dag (250 ml melk, 2 scheppen whey, 4 eetlepels brinta en jawel 2 eetlepels maizena!) Die shake gaat je ook zeker helpen om te groeien! Maizena (gewoon van koopmans!) Bestaat uit lange kolidraten waar je lichaam meer energie uit haalt en dit heeft ook bij mij een positieve werking. Maar sinds het gebruik van Humanobol ga ik nog beter. Meer pomp en meer uithoudingsvermogen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoe kan je nou weten dat het humanobol is als je er een andere belangrijkere parameter mee moeit?
edit: typo

Laatst bewerkt:
Al die producten van Revolutions doen niets uit. De eerste versie van testosting en insustim daar zat nog iets in dat iets of wat werkte maar sinds ze de 'nieuwe formule' op de markt gebracht hebben die zogezegd beter was , kan je beter u geld spenderen aan een goeie proteine of een creatine. Hier zal je beter resultaat door halen.

De Whey van Revolutions is prima hoor.

hoe kan je nou weten dat het humanobol als je er een andere belangerijkere parameter mee moeit?

Deze shake gebruik ik al langere tijd en daar ligt het dus niet aan!!!!!! Sinds het gebruik van humanobol ben ik echter 3 kilo gegroeid in 4 weken :)

• Topic Starter Topic Starter
mmh sorry niet tegoei gezocht dan...
maarja had het al besteld zullen wel zien wat het brengt
thx!

Ik heb die humanobol 2 maand gebruikt en was er tevreden van. Ik herstelde vlugger en had toch veel kracht.

Terug
Naar boven