AndroidHealthClinic

Humatrope 6mg + liq. clen???

deef

Cool Novice
20 jaar lid
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
92kg
Wie kan mij helpen?
Is er iemand bekend met Humatrope v Lilly?
Mijn vraag is hoeveel moet ik ervan gebruiken en hoe lang om enigzins resultaat te zien?
M.a.w hoeveel ml zou ik mogen zetten of hoeveel eenheden?
Heb ervaringen met AS maar dit is nieuw voor me.
Zelfde geld voor die liq. clen...hoeveel kan ik daar dagelijks v nemen en tot hoever kan ik verhogen (ml? )
Ben bekend met spiropent en met clen v GS.

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Stats: 102 kilo
190 cm
47 cm bicep
BP: 1 x 140

6mg Huma is 18iu hgh...meestal wordt 4iu per dag genomen voor minimaal 4 maanden (liefst langer)...in combinatie met AAS voor goede resultaten..
clen 2 weken op 2 weken af...beginnen bij 60mcg en als je dat aankan dan opbouwen tot gewenste hoeveelheid./..

• Topic Starter Topic Starter
Heb ongeveer 180 iu liggen...zijn dus ongeveer 45 dagen...daar heb ik dus niet veel aan dan?
Start rond mei/juni met kuur anavar,primo,test prop,tren ena en stromba...misschien die Huma daaraan toevoegen?
Wat vind jij?

Meer hgh kopen...4iu p dag is al het minimum en 45 dagen is veel te kort.

deef zei:
Heb ongeveer 180 iu liggen...zijn dus ongeveer 45 dagen...daar heb ik dus niet veel aan dan?
Start rond mei/juni met kuur anavar,primo,test prop,tren ena en stromba...misschien die Huma daaraan toevoegen?
Wat vind jij?
test+tren + nog wat is opzich leuk kuurtje...je zou idaad aan de hgh kunnne beginnen maar je zou dit echt moeten verlengen..
mare heb jij je niet scheel betaalt aan die humatrope? Je zou misschien, voor de extra hgh die je nodig hebt, eens moeten kijken naar de hgh van GG of GS...zal je denk ik aanzienlijk geld schelen...en beiden van goede kwali...

• Topic Starter Topic Starter
Keej dat het te kort/weinig is heb ik inmiddels al door nu!
Teveel betaald..nou laat ik het zo zeggen: het deed zich voor..en ik greep mijn kans ; )

Terug
Naar boven