AndroidHealthClinic

Hunting Chris ryan

leander112

Competitive Bodybuilder
10 media-items
Waardering
0
Ik ben nogal gek op alles wat de Engelse SAS te maken heeft en ik had gezien dat hier ook mensen boeken lezen van ex-SAS Andy McNab en Chris Ryan.
Misschien ben ik er een beetje laat mee maar net was dus op discovery de 2 delige serie 'hunting Chris Ryan' waarin chris achtervolgd wordt in de jungle.
Echt supergaaf om te zien dat hij na 4 dagen gewoon weet te verdwijnen en dat 8 man special forces uit amerika en engeland hem niet te pakken krijgen.
Volgende week maandag de 2de aflevering waarbij ze naar Siberie gaan.
Ik kan niet wachten!

yup, heb het gezien. Behoorlijk vet. Het mooie ervan vind ik dat je aan zo'n figuren kunt zien, dat ze ****ing ****ing hard zijn.

Ook die loopgraafvoeten, t*ring, niet normaal.

Ik ben nogal gek op alles wat de Engelse SAS te maken heeft en ik had gezien dat hier ook mensen boeken lezen van ex-SAS Andy McNab en Chris Ryan.
Misschien ben ik er een beetje laat mee maar net was dus op discovery de 2 delige serie 'hunting Chris Ryan' waarin chris achtervolgd wordt in de jungle.
Echt supergaaf om te zien dat hij na 4 dagen gewoon weet te verdwijnen en dat 8 man special forces uit amerika en engeland hem niet te pakken krijgen.
Volgende week maandag de 2de aflevering waarbij ze naar Siberie gaan.
Ik kan niet wachten!

Als je Special Forces zo vet vind, moet je eens bij Amazon.uk kijken. Heb er zelf een paar vette SAS dvd's besteld. Ook zijn er genoeg boeken over te lezen idd.

Ik ben dit jaar april een week in Zweden geweest met een maat van me, de bos in, met vrij weinig eten en elke dag lopen en hout zoeken om het vuur aan te houden. Ik zal je zeggen, ik ben toen 3-4 kg afgevallen en dat was nog niks vergeleken met wat die gasten van SAS of Navy Seals moeten doen.
Echt sick, als je soms hoort wat die meemaken.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de tip!

Ik heb het gemist jammergenoeg, maar DIscovery kennende herhalen ze het nog wel een paar keer :D

Dus vanavond om 23.00 weer een aflevering!

Shit zeg :( ik heb die jungle-aflevering alweer gemist. Het is ook al een keer op BBC geweest. Toen waren er trouwens 3 afleveringen, jungle ( die ik dus niet gezien heb ) Sibierië en Afrika. Ik vond Afrika de leukste van degene die ik gezien heb.
Ook mensen hier die boeken van Ryan gelezen hebben? Ik heb De 8e Man net voor de 2e keer gelezen. Boek van Mike Curtis over de SAS vond ik trouwens ook erg goed.

Ik heb een hele zooi boeken van Chris Ryan gelezen, maar ik moet zeggen dat ik de boeken van Andy McNab net iets beter vindt.

discovery

shit ik heb het gisteren gemist.
erg goed programma van discovery

Er komt wel weer een herhaling hoor!
Volgende week komt deel 3 trouwens weer op Discovery.

Terug
Naar boven