Fitness Seller

Hygetropin confusion

saru

Novice
Waardering
0
Hey jongens,

Ik heb een paar kits Hyge gekregen maar na zoveel negatieve publiciteit zie ik door de bluetops het bos niet meer...

De ene site maakt de ander weer zwart, die zegt met de pinwheel zijn de echte, de ander zegt weer met opschrift is de originele.
Dokters die weggaan, licenties, ergogenics die zegt dat er albumine in zit, pff. Ik weet het niet meer.

De site zegt dat het legitiem is maar er word ook weer gezegd dat dat weer een fake database is...

Iemand die opheldering kan geven over deze kits?

hyge.JPG

hyge sticker.JPG

bovenkant hyge.JPG

hyge vial.JPG

Wat mij betreft 100000% real. kan het niet onderbouwen met wedsites of wat dan ook.

Maar zit nu een half jaar op 5 iu ed en zit op 5,5 procent en val overal in slaap (wachtkamer bij de dokter, op me werk ect) dus ik twijfel niet aan de werking of echtheid.

.... Precies hetzelfde heb ik als ik bij je koffie drink.... In slaapvallen ligt aan het gezelschap kerel..zzzzzzzzzzzz

Hahahah kl***zak ben je toch... maar jij mag het wel zeggen met dat dikke lijf ;) xxx

hoe komt het dat de mijne een groen/blauw dopje hebben en ook 10 iu zijn, ik kan me voorstellen dat je een andere kleur pakt voor bijv 8 iu maar niet voor dezelfde.???

• Topic Starter Topic Starter
Ja thanks voor de reacties jongens...

De gele zijn idd gewoon de nieuwe tops van hygene.cn.

Ik had de thread op Juiced al gelezen, alleen ja dat RonnieT zegt dat hij heeft nagevraagd bij de manufacturer kan wel zo zijn maar dan denk ik zo,n site is toch ook zo nagemaakt?
De servers van hygetropin.cn en hygetropin.co liggen in engeland volgrns ipcheck, terwijl hygene.cn weer in Us ligt. Raar

Hoe zit dat met die label loze hyge die her en der aangeboden worden, vreemd verhaal.

Heb dezelfde maar dan 8 i.u per fles en groene dop
zijn er meer mensen die deze hebben?

als ik het goed gelezezen heb, maakt hyge allen 8 iu in boxes van 200 iu.

als je 10 iu hebt in een 100 iu box heb je generic van dokter huppeldepup.
blijkt wel goed te zijn maar het is niet origineel.

Je zit er vreselijk naast kerel. Onderzoek het eerst voordat je onzin uitkraamt.

Heb al tijden de 10iu versie, eerst met groene dop en nu met een gele. Niets dan lof.

Terug
Naar boven