MuscleMeat

Hygetropin echt of nep?

Bezoekers in dit topic

Hungy

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
26 dec 2010
Berichten
272
Waardering
3
Lengte
1m86
Massa
103kg
Vetpercentage
14%
Hygetropin

Zijn ze echt of nep, ik heb een batch nummer en een label.

iemand ervaring?

FOTO 3 hygetropin doppen.jpg


FOTO 2 nieuwe batch hygetropin + generiek green top.jpg
 
pinwheels zijn niet de echte
op de echte zit 8iu of 10iu op de dop gestanst
 
Kriel heeft gelijk. De echte originele van dr. Lin zijn die met 10IU (vroeger 8IU) op de dop, met anti-counterfit code...

Zijn getest op 1,65mg ipv de reguliere 1,33mg.

Heb weleens vernomen dat deze wel HGH kunnen bevatten, maar de kwaliteit en werking zijn minder.
 
sja ik heb de anti counterfit code ook...
 
ja maar alleen van Lin zijn de echte,rest heeft ernaast gelegen
 
En daar tuin jij in?

Die website is fake. Kijk de banner maar eens: "Hygetropin te best rHGH ever !". Jij denkt dat een respectabele fabrikant zo een banner plaatst?

De echte website is hygetropin.cn waarbij .cn staat voor een Chinese website. Vergelijk de jouwe maar eens met bovengenoemde website...

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:09 ----------

Daarnaast staat jouw website boordevol spelfouten...
 
Van juiced muscle,Ronny T reply:

hygetropin

--------------------------------------------------------------------------------


Dr Lin worked for GeneScience (Jintropin) started to work for Zhongshan Hygene Biopharm in 2004 and started producing Hygetropin, after a dispute Dr lin left and sold Hygetropin, Zhongshan sold growth hormone like Hygene (TM) and Getropin and later Hightropin. It was no succes thus they started to sell their gh as Hygetropin again and copied Lins style.

Dr Lin then introduced the engraved tops and security sticker. Now Kefei - Zhongshan - Hygene (Dr Lin) sell Hygetropin ..but unfortunally there are other counterfeits also.

Of course Naps sells the original Hygetropin.

As safelife allready mentioned Zhongshan sells the pinwheel top and that is 191 aa Gh also. I analysed the quality of Lins hygetropin and its quality at the university at the toxicologic faculty in belgium. Once the article space on the new site is ready I'll post the complete article.

You are right, first, the activity (strength) was tested by using little animals, mostly rats. Lots of organisations protested aginst the use of animals for lab experiments. Then the WHO asked some labs to seek the relationship between HPLC and peptide activity. After lots of experiments, scientists concludes that the result of the RP-HPLC correspond equal to the activity tested in little animals . Then , in pharmacopoeia, there are no more needs for testing the activity on animals, but instead strength messurements by RP-HPLC.
Dr Lin wanted to stand out, normally real human growth hormone are 1.33mg/ml and Hygetropin are 1.65mg/ml that is why they are stronger per iu. Hygetropin is clearly meant for the bodybuilder, just like most Chinese GH. Jintropin is actually producing for the domestic market after Raw Deal. Just recieved the message that they started negotiations with a Pharma wholesaler to export again.

We did analyse the quality of Hygetropin (by SDS-PAGE) after a website claimed albumin. Albumin can be easily detected as a fat band around 67 kDa by SDS-PAGE, but as you see no trace and pure.
 
Die van Lin zijn echt,de rest niet. Iedere site of het nu Genshi,Hyge of glotropin is,zijn allemaal andere versies van,die elkaar zwart maken en zeggen dat ze fake verkopen......gekke ting tong sjinezen.
 
ja maar alleen van Lin zijn de echte,rest heeft ernaast gelegen


Ik vraag me toch wel ernstig af waarom jij in een ander topic bevestigd dat dit producttype echt spul is en dat je blijkbaar er zeer tevreden mee bent geweest.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f17/hygetropin-201464/

---------- Toegevoegd om 19:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:37 ----------

Klopt als een busso.

Lekker spul,goede resultaten op geboekt,niet zo goed als bijv norditropin,maar vind ik appels met peren vergelijken.

om je even te qouten...
 
Zijn niet dezelfde.


Verrek ja, je hebt gelijk, het is niet hetzelfde, moet geloof ik zonodig een nieuw bril hebben. Excuses aan kriel.

Maar als we beide websites gaan vergelijken zie ik veel meer medische fouten op www.hygetropin.cn dan op [Link niet meer beschikbaar]

Er staat bijvoorbeeld op hygetropin.cn dat de producten "recombined" zijn. Dat is toch geen medische term?! Het is toch alleen "recombinant"?

Kan iemand van jullie bevestigen dat de kits met hygetropin.cn wel goed werkzaam zijn? Met andere woorden, heeft iemand hier persoonlijk ze gebruikt? Zou het graag willen horen.
 
Hgh is zwaar, zwaar,zwaar overhyped, zelfde geldt voor alle peptides. Hgh, hmg,mela uiteraard daargelaten. Ik vind het zijn geld ZEKER NIET waard. Paar knaken aan AS levert 100 x meer op.
 
Dat meerdere reputabele gasten zeggen dat hygetropin.cn van dr. Lin de goede is helpt ook mee. Bijv. Ronny T.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 
Sowieso is heel dat hygetropin.cn gedoe lastig. Human Grade wordt nagemaakt, Chinees kan eigenlijk ook van alles bevatten. Daarom dank aan Krieltjes voor zijn link: hyge van kinderen blijkt toch goed te zijn.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 
Bedoelde hyge van lin. K*t smartphones.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 
Back
Naar boven