MuscleMeat

I don't mind what people say

Vraag me soms wanneer en of ik ooit volledig kap met uitgaan. Plan sowieso om het uitgaan snel te minderen nadat ik stop met studeren en ooit een meisje vind die gek genoeg is om met mij door het leven te gaan. Maar als ik dit soort types praat die vaak op underground feestjes met hun ogen dicht staan te genieten van de vibes en die uitgaan op goede muziek in mooie settings bijna spiritueel benaeren, dan zie ik mijzelf over 20 jaar dit ook wel een paar keer per jaar doen. For old times sake...

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet niet in welke wereld jij leeft maar ik heb wel gekkere dingen op straat gezien:rolleyes:

Toen kwam ik waarschijnlijk van een feestje af..

Ik heb volgens mij al heel veel "normale" burgers voor het leven getraumatiseerd door mijn bijzondere zondag-ochtend vertoning...

Ik weet niet in welke wereld jij leeft maar ik heb wel gekkere dingen op straat gezien:rolleyes:

Haha denk eerlijk gezegd dat je tegen het foute forummember praat als je over gekheid in uitgangsleven praat, verder ga ik daar niet op in

Geloof jij eerlijk dat je zomaar zo'n volledige clip kan opnemen van een man zonder dat hij acteert en zonder dat het in scene is gezet? Het duurt meerdere dagen waarbij alles strikt gepland is om een clip op te nemen. Jij denkt dat het kan op een avondje/nachtje bij een man die "gewoon lekker losgaat"? Nogmaals, als je zoiets al gelooft....

• Topic Starter Topic Starter
Haha denk eerlijk gezegd dat je tegen het foute forummember praat als je over gekheid in uitgangsleven praat, verder ga ik daar niet op in

Geloof jij eerlijk dat je zomaar zo'n volledige clip kan opnemen van een man zonder dat hij acteert en zonder dat het in scene is gezet?Het duurt meerdere dagen waarbij alles strikt gepland is om een clip op te nemen. Jij denkt dat het kan op een avondje/nachtje bij een man die "gewoon lekker losgaat"? Nogmaals, als je zoiets al gelooft....
:roflol: Heb je deze clip wel goed bekeken, het is zo low budget als maar kan. Als ze hem ff een paar minuutjes filmen en het een beetje slim monteren kan je daar easy een clip van maken binnen 1 dag. En als ik zoiets al geloof dan wat:roflol:? ga ik nu dood ofso omdat ik geloof dat dit niet per se in scene gezet hoeft te zijn.

Neen, dood ga je niet en misschien leef je zelf gelukkiger dan mensen die kritisch in het leven staan

Terug
Naar boven