XXL Nutrition

i lost my bitch tits (gyno/gynaecomastie)! eindelijk!!

Bezoekers in dit topic

bodybuilder0102

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
2 feb 2003
Berichten
1.134
Waardering
0
gister 2 uur onder t mes gelegen en mocht dezelfde dag nog naar huis. zitte 2 buisjes met daaraan een vacuum in me borsten om vocht weg te zuigen.

dat gaat er over 2 dagen af incl. verband dus dan mag ik het resultaat eindelijk zien... ben benieuwd :)

het ziet er iig veeeeeeel kleiner uit, mja moet ff weekje (of 2) rust nemen en hopen dat t goed komt.

ik wil traineeeee :(

damn ik schrok wel ff dr was zo een assistente en die bakte dr niet veel van ze heeft me helemaal lekt geprikt om het infuus in te brengen, het lukte dr 2 keer niet (oeps ik prikte erdoorheen) dus deed iemand anders het ff in 1x

en toen in de O.K. drukte ze dat zuurstof kapje op me mond, zegt de dokter nee doe dat maar niet hou hem er rustig boven en doe handschoenen aan.
en ze moest 3 stickers plakken op me lichaam voor de monitoren..plakt ze dr 1 op elke schouder..zegt ze en deze dan? op zn voorhoofd??? zegt de doc. nee op zn been ik d8 echt zo van danm komt dit wel goed?... het zou maar 1 uur duren zeiden ze en het duurde 2 uur... vraag me nu toch echt af hoe dat komt :mad: :rolleyes:

maar voor de rest ging het wel goed , heel erg aardig personeel :thumbs:
 
aaaarrrgggh link man zo'n mokkel aan je laten zitten voor hetzelfde geld werd je wakker met een houten been ofzo ! Welk ziekenhuis heb je het laten doen ? En dat van die buisjes is wel beter een kennis van me heeft het een tijd geleden laten doen en die werd wakker met een borst vol met bloed. Die moest toen weer terug naar het ziekenhuis. Daar kneep de arts even hard in zijn borst en toen spoot het bloed tegen het plafond !!!!
 
het AMC... verkozen tot beste medische ziekenhuis 2003 ..njah ik vind dan ook niet dat ze het zo slecht deden hoor, alleen zij was stagiere ofzo ???

maar zou wel leuk zijn als ik een borstvergroting zou krijgen oid :P


btw: ze belde me net nog op om te vragen hoe het ging.. das wel lief :)

en ohw ja in de koeverkamer (waar je ff bij moet komen als je van de OK komt)
zat zo een man te kijke naar me monitor zegt ie zo jij doet veel aan sport volgens mij?.. kzeg hoezo? ja je hebt een heel groot maar vooral sterk hart.. dat was wel cool om te weten :D ...duseeh sjah ik train 7x per week dus zal wel daardoor komen, kijk die nurse ooooeehh laat me je spierballe dan zien :D
is lache man daar moet je ook is doen :p
 
Laatst bewerkt:
Het komt wel goed bro. Trust
 
Ben blij dat het je redelijk goed is vergaan.. en : dan wil ik die knapperd ook eens foto's zien posten bij DBB.

Espi
 
Denk dat ik zelf teveel bibbers zou krijgen door zo'n stagiare en twijfels zou krijgen of ik dor zou gaan... Maar natuurlijk is er wel altijd begeleiding bij.
 
Succes met je herstel en daarna weer lekker trainen, maar eerst ff je rust pakken he!
 
echt beter voor je man ;)

succes met je herstel ! :thumbs:
 
Lekker chillen en volgende week weer aan het ijzer !

(of moet je langer wachten?)
 
Veel beterschap iig.

Ja die stagaires zijn wel k*t, laatst met bloedprikken prikte er eentje echt vaak mis, zegt ze van "ok nou dan maar andere arm, sorry".
 
Gefeliciteerd en veel beterschap. Over 2 weken weer lekker trainen.

En natuurlijk die voor en na foto's binnenkort he.
 
spoedig herstel bro
volgens mij voel je je een stuk beter nu ze weg zijn:thumbs:
 
Ben wel benieuwd naar je foto's bro....
 
ben ik ook benieuwd naar :)

beterschap
 
hehe thnx mannen!
ehm fotos.. zodra de boobs er een beetje goed uitzien zal ik wel wat pics maken ;)

hoe het voelt kan ik nog niet vertellen want ik heb t zelf nog niet gezien (dat verband) en de dokter zij dat t enkele weken duurt voor het helemaal in orde is (want er kunnen nu nog deuken inzitten ??? ) maar daar ga ik dan ook van uit dus het is een kwestie van tijd..
 
eey tof man dat je van je gyno af bent!
nu maar hopen dat je snel weer herstelt en je borst extra groot kan maken om die mooie tepels te showen ;)

sterkte man :thumb:
 
Mooi voor je man! Ik heb het aan mijn linker borst gehad. Ik had niet zo'n buisje. Bij mij heeft de arts het vocht na iets van 1-2 weken er met een spuit uitgehaald. Maar die buisjes zullen wel beter zijn! In het begin zag het er wel vaag uit, maar het komt naar verloop van tijd wel goed. Het litteken is ook nauwelijks zichtbaar!

succes met je herstel, trainse alvast en de groeten!

Ramón
 
Back
Naar boven