AndroidHealthClinic

I wanna stay ripped!!

jochi

Dutch Bodybuilder
Waardering
21
Lengte
1m72
Massa
84kg
Vetpercentage
10%
Gasten,

Mijn stats:
27 jaartjes
172
80kg
9,5% vet huidplooi gemeten

Ik heb hier alvaker wat gepost en ben al tijdje aan het klote hoe en wat de ene zegt dit de ander dat en nu weet ik het niet meer vandaar mijn vraag

Maar eerst ffies wat geschiedenis haha

Ik ben al weet ik hoelang aan het cutten en dan weer clean bulken enz
Ik ben 6 jaar geleden begonnen met trainen en ik kwam van 48 kilo.
Ik was zwaar verslaafd aan blowen en had eetritme stoornissen dus was niet zo best.
Ik ben toen begonnen met trainen en eten eten eten nu laatste 3,5 jaar super serieus met eten en trainen bezig dus dat zit wel snor.

Ik heb overwogen om een test e met als kickstart winny tenemen
1t/m6winny 50mg ed
1t/m10 test e 500mg ew
12t/m16 nolva 20 mg

Maar omdat ik denk dat daar teveel vocht mee vast ga houden (ik weet dat deels met eten temaken heeft of je nu wel of bijna geen vocht vast houd )wil ik dat toch niet.

Wat nu wil is een kuurtje waar ik me vet% zelfde kan houden(misschien iets naar beneden)en massa kan behouden(misschien iets meer)zou leuk zijn.
Dus mij vraag is:
Wat is het beste kuurtje voor mij?

Injecteren word ik niet bang van waar ik wel bang van word is gyno en vocht voorderest alle side klote als je het krijgt maar **** it!!
Is me eerste kuurtje dus ben benieuwd!

Alvast bedankt.

veel vocht ga je met 500mg test en winny niet vasthouden mischien nog week 7 tem 12 50mg proviron toevoegen,intgeval van gyno tgeen me onwaarschijnlijk lijkt onmiddelijk nolva nemen.succes

ipv de winny 200-400mg tren E laten meelopen of 400-600mg primo.

ipv de winny 200-400mg tren E laten meelopen of 400-600mg primo.

dat is wel flink zeg.

Het voorstel dat TS zelf doet, is in mijn ogen prima. Als je echt bang bent van vocht, dan voeg je eventueel proviron op 50mg/d toe vanaf bijvoorbeeld week 7 oid.
Kijk dus eerst aan in hoeverre je vocht vasthoudt, voordat je overgaat tot het nemen van proviron.

Droog blijf je wel met deze middelen, maar is en blijft een kwestie van voeding. succes!

• Topic Starter Topic Starter
dat is wel flink zeg.

Het voorstel dat TS zelf doet, is in mijn ogen prima. Als je echt bang bent van vocht, dan voeg je eventueel proviron op 50mg/d toe vanaf bijvoorbeeld week 7 oid.
Kijk dus eerst aan in hoeverre je vocht vasthoudt, voordat je overgaat tot het nemen van proviron.

Droog blijf je wel met deze middelen, maar is en blijft een kwestie van voeding. succes!
Bedankt Top wou zelf eerst me test e verlagen naar 250mg ew i.v.m vocht maar jij zegt op 500mg ew ook prima

Valt ook wel wat mee. Je bent iig droog genoeg. Ga je ook een log bijhouden?

Ja zeker als ik precies weet wat ik ga doen zit zelf ernorm tetwijfelen al een lange tijd
Ik weet niet of het 250mg ew test e word of 500 ew en of ik winny nu als kickstart moet gebruiken of van week 6t/m12 en dan gelijk moet nakuren om harder uit me kuur tekomen.
Daarom ook deze topic word dood gegooid met info maar iedereen heeft er zo zijn eigen mening over.

Kickstart tot week 3 erna begint de test te werken. Gewoon 2 weekjes wachten en nakuren met nolvadex 20mg voor 4 weken

Ik zou lekker die week 1/6 winstrol blijven doen. Die extra kracht is altijd mooi meegenomen.

Ik zou lekker die week 1/6 winstrol blijven doen. Die extra kracht is altijd mooi meegenomen.

Als je zolang winstrol wilt blijven nemen kun je net zogoed een inject mee laten lopen. Kickstart is gewoon zodat je meteen wat van je kuur merkt.

Denk dat dit hem word
test e 250 mg ew 1t/m 10
winny 1t/m4 50mg ed
Misschien wat proviron mocht dat nodig zijn als ik opblaas haha

Misschien wel slim om zo tehouden kan wel aan de tren e of primo gaan maar dat kan me 2kuur ook nog imo

---------- Toegevoegd om 14:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:21 ----------

en me nakuur trouwens nolva 20mg ed van 12t/m 14

Week 12 tot 15 nolva

Waarom 3 weken dan dacht dat altijd 2 weken waren of moet je 2/3 van je kuurtijd nakuren?

Gasten bedankt!!

Terug
Naar boven