jochi
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 10%
Gasten,
Mijn stats:
27 jaartjes
172
80kg
9,5% vet huidplooi gemeten
Ik heb hier alvaker wat gepost en ben al tijdje aan het klote hoe en wat de ene zegt dit de ander dat en nu weet ik het niet meer vandaar mijn vraag
Maar eerst ffies wat geschiedenis haha
Ik ben al weet ik hoelang aan het cutten en dan weer clean bulken enz
Ik ben 6 jaar geleden begonnen met trainen en ik kwam van 48 kilo.
Ik was zwaar verslaafd aan blowen en had eetritme stoornissen dus was niet zo best.
Ik ben toen begonnen met trainen en eten eten eten nu laatste 3,5 jaar super serieus met eten en trainen bezig dus dat zit wel snor.
Ik heb overwogen om een test e met als kickstart winny tenemen
1t/m6winny 50mg ed
1t/m10 test e 500mg ew
12t/m16 nolva 20 mg
Maar omdat ik denk dat daar teveel vocht mee vast ga houden (ik weet dat deels met eten temaken heeft of je nu wel of bijna geen vocht vast houd )wil ik dat toch niet.
Wat nu wil is een kuurtje waar ik me vet% zelfde kan houden(misschien iets naar beneden)en massa kan behouden(misschien iets meer)zou leuk zijn.
Dus mij vraag is:
Wat is het beste kuurtje voor mij?
Injecteren word ik niet bang van waar ik wel bang van word is gyno en vocht voorderest alle side klote als je het krijgt maar **** it!!
Is me eerste kuurtje dus ben benieuwd!
Alvast bedankt.
Mijn stats:
27 jaartjes
172
80kg
9,5% vet huidplooi gemeten
Ik heb hier alvaker wat gepost en ben al tijdje aan het klote hoe en wat de ene zegt dit de ander dat en nu weet ik het niet meer vandaar mijn vraag
Maar eerst ffies wat geschiedenis haha
Ik ben al weet ik hoelang aan het cutten en dan weer clean bulken enz
Ik ben 6 jaar geleden begonnen met trainen en ik kwam van 48 kilo.
Ik was zwaar verslaafd aan blowen en had eetritme stoornissen dus was niet zo best.
Ik ben toen begonnen met trainen en eten eten eten nu laatste 3,5 jaar super serieus met eten en trainen bezig dus dat zit wel snor.
Ik heb overwogen om een test e met als kickstart winny tenemen
1t/m6winny 50mg ed
1t/m10 test e 500mg ew
12t/m16 nolva 20 mg
Maar omdat ik denk dat daar teveel vocht mee vast ga houden (ik weet dat deels met eten temaken heeft of je nu wel of bijna geen vocht vast houd )wil ik dat toch niet.
Wat nu wil is een kuurtje waar ik me vet% zelfde kan houden(misschien iets naar beneden)en massa kan behouden(misschien iets meer)zou leuk zijn.
Dus mij vraag is:
Wat is het beste kuurtje voor mij?
Injecteren word ik niet bang van waar ik wel bang van word is gyno en vocht voorderest alle side klote als je het krijgt maar **** it!!
Is me eerste kuurtje dus ben benieuwd!
Alvast bedankt.