Fitness Seller

Ideale kuurfinalisatie

borninawonder

Dutch Bodybuilder
Waardering
14
Wat vinden jullie het beste middel om een kuur mee te besluiten?
Dwz,na de laatste injectie van een langwerkende ester en voor het begin van de PCT,dus een maand kortwerkende esters of orals.
Welke middelen zullen na een kuur van 10 weken nog het beste aanslaan ?
Ervaringen?

een langwerkende ester zoals in test enanthaat blijft toch 2 weken actief en geen maand? Misschien iets om je droog te zetten?

Ik zelf denk aan keuzes zoals Masteron Prop / Test Prop mss wat Winny of IGF
Ikzelf ga voor IGF deze keer en mss wat Mast

Laatst bewerkt:
idd, je kan denken aan test prop, IGF-1 of proviron

Ik zou ook voor IGF-1 of test prop kiezen.

ik neem proviron en trek dit ook door tot in mijn nakuur.

• Topic Starter Topic Starter
Hebben masteron en winny een synergetisch effect?

Je stapelt de ester op,als je 2 maand wekelijks 700 mg enantaat toedient is dat NIET op twee weken uit je lijf.
Zie daarvoor de Roid calculator.

Volgens blijft er van een enanthaat ester tot wel 8 weken iets in je lichaam actief. Maar na 2 weken is het al zo laag dat men aan de nakuur begint. Anders kan je net zo goed gaan opbouwen en afbouwen van doseringen

heb mast en winny wel is samen gebruikt. Laatste drie weken van kuur mast en dit dan nog drie weken doorgetrokken tot de nakuur. de winstrol begonnen in laatste week van kuur en ook doorgetrokken tot nakuur, dus vier weken. beviel me wel goed, kreeg er een zeer harde en volle look van. kreeg naar het einde toe wel beetje meer last van haaruitval, maar ben hier ook wel gevoelig voor.:o

Ik heb ook voor winny gekozen, maar IGF lijkt mij ook wel goed voor afsluiter, ik heb daar geen persoonlijk ervaring mee(IGF).

Volgens blijft er van een enanthaat ester tot wel 8 weken iets in je lichaam actief. Maar na 2 weken is het al zo laag dat men aan de nakuur begint. Anders kan je net zo goed gaan opbouwen en afbouwen van doseringen

Na twee weken wordt door de ester nog evenveel hormoon vrijgegeven als je lichaamseigen produktie zou doen.
Daarom heeft PCT op dat moment nog geen zin.
Je maakt zelf immers geen test aan,op dat moment kun je beter goed doortrainen met voldoende exogeen hormoon.
Is dus beter orals te nemen tot minimum week drie na de laatste inject,
zo ben je 100 procent zeker dat de laatste ester is uitgewerkt.

Een ester heeft een halfwaarde tijd.. De halfwaarde tijd geeft aan dat na die tijd er nog maar de helft aan werkzame stof aanwezig is in je lichaam. Zeer simpel principe niet? :)

heb er geen ervaring mee
ga het nu zelf eens proberen met Igf 1
om na tien weken aas
nog extra groei op te bouwen :)

Dat klopt ze werken allebij op de progesterone receptor, en winny werkt beter als androgeen.

mast via progn receptor? dat wil ik dan graag onderbouwd zien.
en winny meer androgeen dan masteron?
winny: Androgenic/Anabolic Ratio:30:320
In addition, since this compound is derived from DHT, it tends to promote a very nice, “quality” look to the user’s muscles, with little or no water retention. Winstrol does not aromatize at any rate and has even been speculated to have anti-progestenic properties (in at least some cases, where it may “block” that receptor) (9). If one were to run ancillary compounds with Stanozolol, perhaps Tamoxifen would be appropriate for it’s beneficial effects on blood lipids, but an anti-estrogen (in it’s classic sense) would be unwarranted; proper post cycle therapy is still needed, though.

and have found other DHT based compounds to be far more effective (Masteron springs to mind).

noot: 9. Agents Actions. 1994 Mar;41(1-2):37-43.

masteron: Anabolic/Androgenic Ratio:62:25

Clearly it won’t aromatize at all nor will it have progesteronic sides…remember, Nolvadex (and most ancillaries) are used to reduce estrogen for breast cancer patients, so a drug used to treat breast cancer obviously wouldn’t convert to estrogen...and in fact Masteron may interact with the aromatase enzymes to inhibit aromatization of other steroids into estrogen, and may additionally interact with estrogen (as a “blocker” of sorts) at the receptor site. (4)(5) This is how it helps to combat breast cancer, obviously, but this could also be part of the reason that Masteron is considered a “cutting” or “Pre-contest” drug. Masteron may actually be very useful for combating estrogenic/progesteronic side effects yes, you read that right….if you include Masteron in your cycle, you may not need other “ancillary” drugs like Arimidex or Letrozole). Hence, much like Proviron, Masteron could be used as an anti-side-effect-drug (remember, most ancillary drugs we use to combat estrogenic sides, like nolvadex, letrozole, and arimidex were originally developed to combat breast cancer...and thats exactly what Masteron was developed and used for

Along a similar line, being a DHT (DiHydroTestosterone) derivative, it’s got a very nice ability to add muscle hardness to an already lean physique…remember, Masteron has a deceivingly low anabolic/androgenic ratio, but since DHT is 5x as androgenic as testosterone and has a 3-4x higher affinity to receptor sites, Masteron provides a lot of “bang for the Buck” when examined on a Mg for Mg basis.

Stacking Masteron? Well, I’d say that your best bet is with test, of course…but really, due to Masteron’s reasonable binding to the Androgen Receptors and its high androgenic properties

noot: 4. Eur J Cancer Clin Oncol. 1983 Sep;19(9):1231-7.
5. Cancer Res. 1982 Nov;42(11):4408-12.

heb de vorige keer winny gehad nu mast enant dus even afwachten welk het beste is; maar neem die altijd mee in de laatste weken van een kuur en daarna de nakuur vind ik fijner

Terug
Naar boven