MuscleMeat

Idee project school

Musculo

Adolescent bodybuilder
Elite Member
Waardering
235
Lengte
1m80
Hallo allemaal,

Voor het vak m&o (havo) moet ik een eigen onderneming bedenken. Dit doe ik met nog iemand, in tweetallen dus. We moeten een nog redelijk onverzadigde markt zien te vinden en het wel een beetje simpel houden (geen snartphonefabrikant dus). Het idee wordt niet echt uitgevoerd. Ons leek een scooter service wel een strak plan omdat je in onze regio (zaanstreek) vaak veel moet lopen met je scooter indien hij kapot gaat (dus op laten halen door ons of ter plekke repareren, een anwb voor scooters dus). Nu de anwb dit sinds kort ook aanbied is dat dus wel te vergeten.

Iemand die nog iets weet wat we zouden kunnen opstarten?
Sportscholen zijn er al genoeg en met moordend lage prijzen :p

Een soort rondtocht voor touristen door de Zaanstreek? Centrum van Zaandam ziet dr ook strak uit tegenwoordig dus.... Saense schans, al die shizzle

Urban activiteiten, dus wat je normaal in de natuur doet, dit in de stad gaan doen.

Moet je wel even een beetje creatief zijn :D

haha is dat dat spel op de computer waar je tegen andere groepjes strijdt qua omzet etc?

Mobiele truckwash

Mac voedsel gaan bezorgen = inf money, G.

Om de 10km kom je een mcdonalds tegen en ik denk dat de prijzen te laag zijn om te bezorgen

Misschien maar goed ook dat ze die niet hebben eigenlijk... Die paar keer in het jaar dat ik daar naar toe ga en ik maak een grote bestelling, mis ik altijd wel een paar burgers. Als ze dat al niet kunnen, laat staan bezorgen.

Terug
Naar boven