MuscleMeat

ideeën 6 weken kuur

itsme

Novice
Elite Member
Waardering
0
halo all,

wie oppert er wat ideeën voor een 6 weken kuur.

ik vraag niet om een direct kant-en-klare kuur , enkel wat ideeën zodat ik die verder kan bekijken.

doel : massa en kracht (surprising he :) )
28jr
86 kg
15%

thanks ...

Ik ben zelf enorm gegroeid op 6 weken oliebollen. Is echt een aanrader!

• Topic Starter Topic Starter
ben ik ook naar op zoek geweest , maar al die russische anabolen shops hebben geen oliebollen.
appelflappen ook goed :)

maar ff serieus , er staan zoveel threads op dit board dat je door de bomen het bos niet meer ziet.
als ik wat aanraders heb dan kan ik daar gericht op zoeken.

grtx

Korte esters nemen dan.

De rest is afhankelijk van je kuurverleden. Maar denk dus aan de richting van Tren. Ac., Winny Depot, Test. Prop. etc.

ik denk dat je voor een kuur van zes weken geen positieve reacties gaat krijgen.
Alle injects (voor zover ik weet) moet je minimaal 8 weken zetten of twee in elkaar over laten lopen waardoor het als nog 10 weken word. Voor een kuurtje van 6 weken zou je voor dbol only kunnen gaan maar dan denk ik nog niet dat je echt massa gaat pakken.

kijk 6 weken kan wel dus middelen pakken die snel aanslaan.
orals en korte esters dus.

ken je kuurverleden niet ozfo maar...

Week 1-6 test prop 100mg EOD
Week 1-5 Tren acetate 75mg EOD

eventueel Week 1-4 D-Bol 20-30mg/dag

zijn meerdere mogelijkheden, ik denk wel dat de kuur oprekken naar 8-10 weken en lange esters pakken je meer zal opleveren. dan kan je ook kiezen voor deca en test. enanthaat.

Succes maat!

6 wkn is IMO leuk voor een cutkuurtje, niet voor massa.

Ik zou het dan toch doortrekken naar 8 wkn, maar ook dan met korte esters gaan werken.

week 1-8: test prop 100mg eod
week 1-8: nandrolone phenylpropionate 50-100 mg eod.

evt trenbolone erbij. Ik ken je kuurverleden ook niet, dus ik roep maar een voorbeeld. Met bovenstaande zul je toch nog wat leuke kilo's kunnen pakken.

Hij zit al op 15% dus Deca lijkt me niet echt een optie :)

Prop tren en winny is een absolute aanrader

wel een bult prikjes

• Topic Starter Topic Starter
thnks all,

hier kan ik wel wat mee.

De rest is afhankelijk van je kuurverleden.
ehh geen noppes nada , dit wordt mijn eerste kuur.

ik denk dat je voor een kuur van zes weken geen positieve reacties gaat krijgen.Alle injects (voor zover ik weet) moet je minimaal 8 weken zetten
Hangt denk ik van de soort af. daarnaast lees ik (op dit board) juist zo vaak dat veel na 6 weken weinig meer winnen.
en juist door het (dan verplichte) gebruik van kortwerkende esters , is iets ook weer vrij snel uit je lichaam mocht je er erg slecht op reageren.
so far mijn redenatie om mijn eerste kuur op 6 weken te houden.

Hij zit al op 15% dus Deca lijkt me niet echt een optie
:( :( :(

Maarja ik vindt het een beetje vreemd dat je niet eens even zelf met een ideetje komt.
Begrijp me niet verkeerd , ik ben echt niet te lui om te lezen en leren.
maar elke besproken kuur heeft bijna evenveel voorstanders als tegenstanders.
zeker voor een starter in de as is het moeilijk te overzien.
vandaar dat ik het bewust zo vraag , zodat ik wat 'verse' ideeën krijg en niet per definitie varianten op de door mij dan voorgestelde kuur.

deze ideeën gaan we gewoon verder bestuderen :study: .

grtx

Hangt denk ik van de soort af. daarnaast lees ik (op dit board) juist zo vaak dat veel na 6 weken weinig meer winnen.
en juist door het (dan verplichte) gebruik van kortwerkende esters , is iets ook weer vrij snel uit je lichaam mocht je er erg slecht op reageren.
so far mijn redenatie om mijn eerste kuur op 6 weken te houden.

Ik weet ook wel dat je met korte esters een 6 weken kuurtje in elkaar kunt zetten, maar om echt een eerste massa kuur te doen (en je verwacht hier ook veel massa mee te pakken) zou ik niet voor een korte ester gaan.

Daar integen kun je wel een paar schone kilo's pakken. tis maar net wat je wil. :D

Terug
Naar boven