Fitness Seller

Iedere dag prikken...

Br0

fear me!
Elite Member
Waardering
7
Hi,

Ik ga na lang te hebben geworsteld met mijn eigen, en na veel denkwerk eindelijk starten met HGH kuur i.c.m tren en testo

Nu is mijn vraag aan de gebruikers van HGH waar vinden jullie de moed om iedere dag te prikken? En dat 5 maanden lang!? Ik vond 2x per week prikken al hatelijk laat staan iedere dag - die kuur staat nu vast en die zal sowieso plaatsvinden - moet toch wel tegen steken op den duur? Of zijn er trucjes om het wat aangenamer te maken?

Groeten

Br0

sommige mensen prikken graag denk ik
maar als je echt iedere dag prikt kom je dat wel gewend en is het gewoon iets als je tanden poetsen...

hgh kun je toch ook onderhuids zetten? dat stelt niets voor, if zit ik er nu helemaal naast?

Hangt helemaal af van de soort injects... Elke dag een test.prop en winstrol shotje heb je wel gezien na een paar weken.. geloof me.

Maar hgh gaat met van die kleine insuline naaldje subcutaan.. dus geen probleem daar..

Tip erbij wel.. rouleer veel van plaats.. je hebt meer plekken nodig dan alleen je benen, kont en schouders bij dagelijkse injects.. Het word gewoon routine op den duur..

suc6 met je kuur!

off topic:

hoe ziet je kuur eruit, ben wel benieuwd, omdat ik namelijk ook zoiets gepland heb staan.

zo'n onderhuid prikje met een insulinenaald is heel iets anders al een IM inject, stelt niets voor.

Merauder zei:
maar als je echt iedere dag prikt kom je dat wel gewend en is het gewoon iets als je tanden poetsen...

kom jij achter, als je een paar weken korte esters of bv winny moet zetten ed dan piep je echt wel anders;)

Idd SQ injects stellen totaal niks voor, IM inject iedere dag kan zeker wel als je maar genoeg van plaats wisselt! Alleen gaat dit je na een week of 8 wel behoorlijk tegen staan!!!

slin naaldje merk je geen drol van...dats trouwens wel relax van die winnys dat je ze gewoon met slin naaldje kan zetten...
vorig jaar nog kuurtje gedaan voor 12 weken testp+trenA met ED prikkies...nu veel UG-labs met bv trenE op de markt zijn gekomen is het wel wat relaxer ..

van waar ben je in kortrijk?
waar ga je trainen?
stats?

kvind nie erg als sommige antwoorden in mn pmbox arriveren ;-)

/edit:
Niet alle vragen kunnen gesteld worden. :)

Laatst bewerkt door een moderator:
dennis999 zei:
hgh kun je toch ook onderhuids zetten? dat stelt niets voor, if zit ik er nu helemaal naast?

Naar mijn weten wordt hgh alleen maar subcutaan gezet, IM is echt niet vol te houden 5 maanden.
Kan het uberhaubt wel IM?

in je ass gaat wennen na een paar keer voel je er niet zo veel meer van :P

((( of ervoor ff flink op je ass rammen hahaha :P )))

Terug
Naar boven