Fitness Seller

Iemand al op een smith getraind die ook in horizontale richting beweegt?

Hallo,

Is er hier iemand die al eens op een smith getraind heeft die ook in verticale richting beweegt zoals deze ?

ben wel benieuwd naar de ervaringen ervan, en zou die ook geblokkeerd kunnen worden zodat die niet verticaal beweegt?

Het lijkt me wel praktisch als hij verticaal kan bewegen, anders moet je zoveel kracht zetten he. Heb ook nog nooit een smith gezien die geen verticale beweging toelaat, waarom zou je dat vast willen zetten?

ja wij hebben ook zin ding in de gym die horizontaal kan bewegen

is een k*t ding

alleen paar ecto's die er in curlen

koop een powerrack

• Topic Starter Topic Starter
lol ben hier volledig de mist ingegaan ;)
moest dus zijn een smith die ook in horizontale richting beweegt, kijken of ik da nog kan aanpassen

snap wat je bedoelt, een soort smith die verticaal en horizontaal kan bewegen maar nog steeds vast zit

is een k*tding

zegt ge da gewoon omdat ge anti smith machines zijt of omdat die horizontale beweging vervelend is? want ik train af en toe wel graag op een smith voor bepaalde oefeningen.. ik wil een smith voor "erbij" te hebben ;)

enige toegevoegde waarde van een smith is dat ie een gefixeerde bewegingsbaan heeft, waardoor je kan trainen zonder je zorgen hoeven te maken om je stabiliteit, bv als je geblesseerd bent

Een smith die 2 kanten op kan bewegen heeft 0,0 toegevoegde waarde ten opzichte van een powerrack, behalve dat je portomonee in geld% daalt.

Als toch een smith wilt kopen, dan een gewone die alleen verticaal kan wegen

Je haalt er nog steeds twee rotaties als vrijheidsgraden uit. Terwijl je geen last meer hebt van een onnatuurlijke bewegingsbaan.

Vind het wel een handig ding, doe er mn standing lunges in.

Maar lijkt me niet de basis die je thuis moet hebben, dan zou ik idd voor een powerrack gaan.

halters horen altijd vrij te bewegen, het heet niet voor niets vrij halteren... Smith = shit

lijkt me niks

Heb zo'n ding uitgeprobeerd bij heliosport, niet verkeerd, beweegt met je mee alsof je met een losse halter traint maar dan met support. Wel prijzig!

misschien toch wel interessant dan

Je kan hem ook vast zetten zodat hij net als een gewone Smith machione alleen verticaal beweegt.

Heb het wel eens uitgeprobeerd en voelt goed.
Het helpt met stabiliteit tegen links/rechts bewegingen ,maar naar voor/achter is het net een losse stang.

Dit heeft mijn voorkeur tov een vaste Smith machine.

Heer een review over de Jones 3d Smith machine : bottomline is dat het een zeer goed apparaat is , alleen heel duur.
Nu heb je de gelegenheid eenzelfde apparaat voor veel minder aan te schaffen.

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=121179521&page=1

Stabiliteit moet je zelf aanleren/oefenen en niet aan een machine overlaten.

Terug
Naar boven