MuscleMeat

Iemand bekend met UseNext?

lijkt me wel wat :)

Volume 5 GB / Month *
Price $9,00 / Month **
Price in EU 7,95 €/ Month **
Term 12 months

Volume 10 GB / Month *
Price $11,28 / Month **
Price in EU 9,95 €/ Month **
Term 9 months

Volume 25 GB / Month *
Price $22,60 / Month **
Price in EU 19,95 €/ Month **
Term 3 months
:mad:

Ga voor een atraweb accountje, werkt beter en is een stuk goedkoper.

Verder is usenet (netwerk van newsservers) inderdaad een prima mogelijkheid om aan je dvd's te komen.. :D

Check anders even www.newsbin.com, daar kun je searches etc uitvoeren en bijvoorbeeld bekijken welke dvd's er allemaal te downloaden zijn.

Newsbin is een usenet download app, voor geindexeerd nieuws moet je bij [Link niet meer beschikbaar] zijn.

Dat Usenext is een lachertje, tig usenetboeren die unlimited leveren voor een stuk minder dan het 25 Gb plan bij Usenext.

hmmz..ik zit nu in m'n trial ff te testen..maar zit ondertussen al op 135 mb download, terwijl de trial maar 100 mb zou moeten downloaden :cool: wazig ding..mja..I don't care :D

edit: ik kreeg net een melding dat m'n trial verlopen is op 192 mb. Maar ik heb niet op OK gedrukt, en m'n download loopt nu gewoon lekker door. Wat een slimmerds :p

Laatst bewerkt:
Nope, nooit van gehoord eigenlijk.

Ik heb mij pas op usenextnl aangemeld. Tegenwoordig zijn ze een stuk goedkopen: 19,95 € per maand voor 50GB op volledige snelheid (en onbeperkt op 1000 kb/sec) Ik ben er heel tevreden over. Het programma werkt fantastisch en het voegt deelbestanden automatisch bij elkaar. Dat was voorheen altijd een gekloot bij het downloaden uit nieuwsgroepen.

Blijven diverse andere aanbieders nog steeds goedkoper. Eweka, Tweaknews, Newshosting etc

Die bieden gewoon unlimited aan voor € 7,50 per maand bij Eweka, € 7,95 per maand bij Tweaknews en € 11,50 bij Newshosting.

Zelf gebruik ik Newshosting. Hogere prijs maar betrouwbaarder dan Eweka of Tweaknews qua compleetheid en snelheid.

Maar zit daat ook zo'n programma bij? En worden daar ook die deelbestanden automatisch bij elkaar gevoegd of moet je dat daar zelf doen. Ik zal de websites eens bekijken.

Ik zit sinds jaren al bij astraweb en dat bevalt prima.

Eweka 7,50 onbeperkt en met 300G per maand down word het verhaal van de TS een beetje prijzig!

ik zeg niks ...

whihi :O

ik denk ik reageer hier ffe...
ik kwam via google op dit forum en ik heb dus een trial van usenext gedownload en toen niet veel gebruikt d8 dat het k*t was...
maar sinds eergister download ik ermee en ik heb nu 5 films gedownload en gebrand (topkwaliteid en subs) en dat alles in 4 uurtjes.
mijn download snelheid is 3 a 4 mb/s ik begrijp niet hoe dat kan aangezien ik een trialversie heb en je er voor meot betalen maarja er zal wel iets heeel erg leuk zijn foutgegaan er staat rechtsboven bij mij ook i.p.v. FREE DOWNLOAD staat er High Speed Download ^^ VETNICE DUS het is een chill programmatje hopen dat je hetzelfde als mij overkomt binne 15 a 20 min een dvdtje binne :cool:

Kick van de week, maar succes er mee. Je zal de rekening nog wel krijgen nu je blijkbaar een betaald abonnement op Usenext hebt. Ze hebben een goed incassobureau in dienst als je niet van plan bent te betalen.

ik kwam via google op dit forum en ik heb dus een trial van usenext gedownload en toen niet veel gebruikt d8 dat het k*t was...
maar sinds eergister download ik ermee en ik heb nu 5 films gedownload en gebrand (topkwaliteid en subs) en dat alles in 4 uurtjes.
mijn download snelheid is 3 a 4 mb/s ik begrijp niet hoe dat kan aangezien ik een trialversie heb en je er voor meot betalen maarja er zal wel iets heeel erg leuk zijn foutgegaan er staat rechtsboven bij mij ook i.p.v. FREE DOWNLOAD staat er High Speed Download ^^ VETNICE DUS het is een chill programmatje hopen dat je hetzelfde als mij overkomt binne 15 a 20 min een dvdtje binne :cool:
Wat interesseert ons dat, vertel het aan je kat ofzo.

Niet lullig bedoeld, maar als je een snelle downloadsnelheid hebt van je zelf al, dan is de downloadsnelheid met usenext natuurlijk ook snel. En tis gewoon een trial

Terug
Naar boven