MuscleMeat

Iemand bestellen bij muscle-power ?

jeroennx

Cool Novice
Waardering
14
Lengte
1m79
Massa
81kg
Gaat er nog iemand uit België bestellen bij Muscle-power.nl?
Wil daar enkele dumbells kopen maar wegens het gewicht wordt het per pallet verzonden wat me 65€ kost en de dumbells te duur maken. Op het pallet is er nog voldoende plaats voor allerlei artikelen is me verteld.

DUS, gaat er nog iemand uit België, liefst Antwerpen, bij muscle-power bestellen en de verzendkosten willen delen?

Grts

Gaat er nog iemand uit België bestellen bij Muscle-power.nl?
Wil daar enkele dumbells kopen maar wegens het gewicht wordt het per pallet verzonden wat me 65€ kost en de dumbells te duur maken. Op het pallet is er nog voldoende plaats voor allerlei artikelen is me verteld.

DUS, gaat er nog iemand uit België, liefst Antwerpen, bij muscle-power bestellen en de verzendkosten willen delen?

Grts

IK had hen een mail gestuurd, tijdje terug, om te vragen wat de tensile strenght was van hun 179 euro barbell; Ze hebben geen antwoord gegeven.
Fitness seller, strengthshop.de, heliosport antwoordden allemaal op vragen, behalve muscle power.
Ik zou je dus aanraden een klantvriendelijkere shop te zoeken die wel overtuigd is van de kwaliteit van zijn producten en die durft te antwoorden op vragen van de klant.

Ik moet iets rechtzetten.
Naar aanleiding van een pm van een member die zei dat muscle power geen weet had van mijn vraag ben ik het eens gaan checken in mijn postvak en blijkt inderdaad dat deze mail nooit is verstuurd. Hij was opgeslagen als concept maar om de één of andere reden is die nooit verzonden; Vreemd en jammer.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Heb vandaag de dumbells ontvangen en ik kan deze shop alleen maar aanraden. ZEER goede klantenservice!

• Topic Starter Topic Starter
Rubbere ronde met chrome eindkap :D

waren dat die dumbells van de aanbieding?

Naar aanleiding van een pm van een member die zei dat muscle power geen weet had van mijn vraag ben ik het eens gaan checken in mijn postvak en blijkt inderdaad dat deze mail nooit is verstuurd. Hij was opgeslagen als concept maar om de één of andere reden is die nooit verzonden; Vreemd en jammer.

dat zou ik die mail alsnog sturen. dat weet ik zeker dat je antwoord krijgt. al is het maar dat ze je vraag niet snappen:p maar je zult antwoord krijgen

oke relax! waren idd voor een goede prijs. ze hebben nu nog een set over van 26 kg

Terug
Naar boven