XXL Nutrition

Iemand een tip?

Tays

*** Anti Guru ***
Elite Member
Waardering
22
Voor een goed boek iets wat je gelezen moet hebben in jou ogen?

Fictie, non-fictie, BB gerelateerd maakt niet uit heb wel weer zin om lekker ff een boek te lezen.

(let the flaming begin);)

juvelanis dilemma, bernini mysterie, (dan brown)
de siciliaan: mario puzo
het van Gogh bedrog: jeffrey archer.
deze heb ik allemaal in 3 dagen uitgelezen zo meelslepend vond ik ze.

wat lees je graag?

• Topic Starter Topic Starter
juvelanis dilemma, bernini mysterie, (dan brown)
de siciliaan: mario puzo
deze heb ik allemaal in 3 dagen uitgelezen zo meelslepend vond ik ze.

wat lees je graag?

Vind de boeken van Chuck Palahniuk erg goed, maar lees echt veel en zal waarschijnlijk een hoop al gelezen hebben.

Deze heb ik nog niet gelezen, de andere wel :D bedankt voor de tip

Iemand anders nog?

Laatst bewerkt:
gewoon MR.O dvds kijken...geen boeken. Dik Trom (850 bladzijden)
suske en wiske en lucky luke zijn ook leuk

gewoon MR.O dvds kijken...geen boeken. Dik Trom (850 bladzijden)
suske en wiske en lucky luke zijn ook leuk

:D suske en wiske was ik vroeger wel fan van, weinig kans dat het me nu nog kan boeien. Lucky Luke idem ;). Dik Trom heb ik vroeger al gelezen.

Hafid Bouazza - De voeten van Abdullah . Satirische komedie over de vergelijking van allochtonen in Marokko en in Nederland .

ohja, wat ik ook echt een heel gaaf boek vond(geschiedenis berlijnse muur)
schaduwspel van thomas sanders.

De doodsstrook: het verboden gebied van ongeveer honderd meter breed tussen Oost- en West-Duitsland. Een ondoordringbare barrière van mijnenvelden, hekken onder stroom, met mitrailleurs bewapende patrouilles en grenswachten op wachttorens die met hun zoeklichten rondspeuren.

De doodsstrook: het werkgebied van Elitekommando Ost. Deze West-Duitse militaire eenheid heeft officieel nooit bestaan en bestaat nog steeds niet. De negen mannen van Elitekommando Ost werden in 1975 gekozen uit de beste militairen die West-Duitsland had, om vervolgens getraind en gefinancierd te worden door de CIA. Hun opdracht: overlopers uit Oost-Duitsland naar het vrije Westen brengen en het bewind in Oost-Duitsland ontregelen. En daarbij waren alle middelen geoorloofd.

Schaduwspel is een verhaal over helden die nooit als zodanig erkend zijn, over doorzettingsvermogen, moed en ultieme opoffering.

serieus een van de weinige boeken die je op het puntje van je stoel laat lezen.
aangezien het waargebeurd is sprak het me heel erg aan.
Een stuk sprak me heel erg aan waarbij 2 mensen van deze unit óver de muur moesten om een wetenschapper uit een stasi gevangenis te bevrijden.
anyway, echt een aanrader!

ohja, wat ik ook echt een heel gaaf boek vond(geschiedenis berlijnse muur)
schaduwspel van thomas sanders.

De doodsstrook: het verboden gebied van ongeveer honderd meter breed tussen Oost- en West-Duitsland. Een ondoordringbare barrière van mijnenvelden, hekken onder stroom, met mitrailleurs bewapende patrouilles en grenswachten op wachttorens die met hun zoeklichten rondspeuren.

De doodsstrook: het werkgebied van Elitekommando Ost. Deze West-Duitse militaire eenheid heeft officieel nooit bestaan en bestaat nog steeds niet. De negen mannen van Elitekommando Ost werden in 1975 gekozen uit de beste militairen die West-Duitsland had, om vervolgens getraind en gefinancierd te worden door de CIA. Hun opdracht: overlopers uit Oost-Duitsland naar het vrije Westen brengen en het bewind in Oost-Duitsland ontregelen. En daarbij waren alle middelen geoorloofd.

Schaduwspel is een verhaal over helden die nooit als zodanig erkend zijn, over doorzettingsvermogen, moed en ultieme opoffering.

serieus een van de weinige boeken die je op het puntje van je stoel laat lezen.
aangezien het waargebeurd is sprak het me heel erg aan.
Een stuk sprak me heel erg aan waarbij 2 mensen van deze unit óver de muur moesten om een wetenschapper uit een stasi gevangenis te bevrijden.
anyway, echt een aanrader!

Is inderdaad een goed boek :D maar heb hem al gelezen.

Is inderdaad een goed boek :D maar heb hem al gelezen.

volgens mij ben jij net zo erg als ik inderdaad :D
laatste poging:
john grisham: De straatvechter.
khaled hosseini: de vliegeraar.
de achtste man- chris ryan.
lees je andy mcnab?

Ik ben geen zo'n boekenlezer, maar als ik (als 30-jarige) ooit nog eens ergens boeken van Pietje Bell, de deugniet met het gouden hart, tegenkom, dan koop ik ze waarschijnlijk wel. Lekker wegdwalen in ver vervlogen tijden :D

lopen voor je leven van els beerten
niet te dik
en een leuk boek :D

De Bijbel is ook wel goed heb ik van horen zeggen.

The Game - Neill Strauss

Grisham heb ik nog niet zoveel van gelezen. Macnab zijn echt oorlogsverhalen is niet echt me genre, catch-22 van Joseph Heller vind ik daar en tegen wel weer briljant maar dat is een oorlogsverhaal met een twist :D

Zit er ook in. Af- en toe krijgt er iemand een kind zonder te ballen. Beetje Lord of the Rings maar dan wat ouderwetser en minder progressief.

Heb hem gelezen was een catchy verhaal, heb hier nog wat boeken liggen over NLP misschien nog maar is lezen ;)

Het van Gogh bedrog, de vliegenaar en de voeten van abdullah heb ik besteld. komen als het goed is vanmiddag binnen.:D

Iemand anders nog tips?

Bump :o:D

Terug
Naar boven