- Waardering
- 407
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 128kg
dat windowsnetwerk gebeuren werkt hier niet dus dacht probeer het zo.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan eens kijken of de werkgroep naam op beide computers dezelfde is, anders vinden ze elkaar niet. Moet je rechts klikken op 'deze computer' en dan eigenschappen. Dan staat het daar op het 2e tabje in XP. Daar staat meestal mshome of workgroup of werkgroep als naam, maar die moet op beide PC's hetzelfde zijn.
Je kan ook op beide PC's nog een keer de wizard netwerk instellen een keer uitvoeren daarmee stel je alles gelijk in, ook die naam.

zijn allebei hetzelfde was mshome, heb het verandert nu in ivo maar maakt niks uit. Die wizard heb ik ook al zo vaak uitgevoerd![]()
Hehe, dat VNC is ook voor hetzelfde als PC Anywhere. Ook om iemand anders bureaublad te besturen.
Je kan werken met ftp, dan moet je een server en client gebruiken. Dat zijn gewoon twee kleine programmatjes die je installeert dan dan kan je aan de slag. En er zullen vast nog wel andere file sharing programma's zijn die je kunt gebruiken.
Maar wat is er mis met het normale windows netwerk? Want als dat helemaal beveiligt is dan werken andere opties ook niet denk ik.
Ja, maar nu heb ik dus een kabel van de ene pc naar de andere lopen. Die gebruik ik dus niet voor internet, voor internet gebruik ik me draadloze kaartjes. Deze kabel wil ik gebruiken om de 2 computers met elkaar te verbinden.
Ok,
Bestanden delen aanzetten, en wat stations c,d ect delen.
dan moet het lukken