XXL Nutrition

Verkocht Iemand enige ervaring met deze squatschoenen? Ongelooflijk lage prijs (lijken op PowerPerfects)

yasmine

Monstrous Giant
10 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
3.662
Massa
100kg
Nee. Dacht dat @Ron501 inovate had?

Adidas heeft vaak zelf ook goede niet dure schoenen;)

Nee. Dacht dat @Ron501 inovate had?

Adidas heeft vaak zelf ook goede niet dure schoenen;)
Yep ik heb Inov8. Werken perfect voor mij.
Iets last van scheve bekken en een butwink. Hiermee voel ik me ook zekerder (is dat Nederlandisch).
Op de legpress heb ik veel meer quad contractie.

De Reebok ook aangehad in de sportzaak. Daar zit niet zoveel stabiliteit in en is een wat slappere schoen omdat je met crossfit ook boxjumps moet doen.
Dus de crossfit line is wat losser op de voetplaat.

Adidas heeft een iets hogere hak. En is puur powerlifting. Inov zit daar een beetje tussenin.
En het is natuurlijk ook een persoonlijke voorkeur.
Ik zou niet naar de prijs kijken maar naar de functie. :thumbs:

Succes met je keuze

Yep ik heb Inov8. Werken perfect voor mij.
Iets last van scheve bekken en een butwink. Hiermee voel ik me ook zekerder (is dat Nederlandisch).
Op de legpress heb ik veel meer quad contractie.

De Reebok ook aangehad in de sportzaak. Daar zit niet zoveel stabiliteit in en is een wat slappere schoen omdat je met crossfit ook boxjumps moet doen.
Dus de crossfit line is wat losser op de voetplaat.

Adidas heeft een iets hogere hak. En is puur powerlifting. Inov zit daar een beetje tussenin.
En het is natuurlijk ook een persoonlijke voorkeur.
Ik zou niet naar de prijs kijken maar naar de functie. :thumbs:

Succes met je keuze

Nou voor een niet al te hoge prijs heb je ook goed functionerende en kwalitatief goede schoenen. Is ook beetje wat je zelf mooi vindt/wilt.
De prijs kan nl behoorlijk oplopen:P

Nou voor een niet al te hoge prijs heb je ook goed functionerende en kwalitatief goede schoenen. Is ook beetje wat je zelf mooi vindt/wilt.
Dat is ook wat ik bedoel, niet de prijs moet bepalend zijn maar de functie van de schoen. :thumbs:

Gewoon houten platen onder alle stars met bisonkit goedkoop en werkt prima
Noemen mij Billy elliot

Schop je voor de kloten met mijn houten poten @natty87

Terug
Naar boven