MuscleMeat

iemand ervaring met bodyenfitshop?

AcerZZ

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
ik heb vorige week woensdag (23januari) een bestelling geplaatst bij de Body en Fit Shop 2x whey shake, 1x TCX, 1x cissus RX maar heb nog niks aangekregen..
heeft iemand ervaring met bestellingen van deze site? Duurt het altijd zo lang?? Ik woon in belgie..
Ze zeggen dat alles de 23ste verstuurd is, maar dan zou ik het normaal gezien toch al aangekregen moeten hebben?
bij andere sites dat ik bestel heb ik altijd alles binnen binnen de 48uur..

in nederland heb ik er nooit problemen meegehad en producten waren altijd in 48uur binnen.
Anders moet je gewoon eff bellen

Komt echtw el hoor.. Ik bestel zelf nooit online maar ga altijd even langs bij hem, krijg je vaak nog korting etc. Is een goede zaak hoor. Maak je dus maar nie druk..

het licht er aan na welk tijd stip je het besteld heb het wel is gehad dat ik bijna 5 dagen moest wachten .

en aangezien dat het naar belgie moet

Body en fitshop rules!!! :D

Ja ik weet dat je dit leest :D

ga gewoon naar de body&fitshop winkels dan. is goedkoper dan op het net

bijna altijd daar besteld maar nooit binnen 24 uur gehad dus relax het komt nog wel.

bij mij was het niet relaxt als bij andere mensen.
K had insulean k en skinburst van nutrabolics en whey van revolution besteld.
2 dagen gewacht denk stuur ma een mailtje krijg ik het antwoord
we zullen er na kijken voor de rest geen antwoord. Op eens na een week ofzo
kwam het binnen :mad: en ik woon in nederland.

ben niet blij met bodyenfitshop

Misschien stond het niet op voorraad?

als dat zo is zou je als een goed bedrijf het melden of zie ik dat verkeerd

• Topic Starter Topic Starter
mijn bestelling is vandaag binnegekomen, eindelijk!
maar de cissus RX ontbreekt!? ben eens benieuwd hoe ze dit gaan oplossen ???

heb er een half uur geleden hene gemaild, om te zeggen dat mijn bestelling niet klopte, heb nog steeds geen antwoord gehad..
maandag heb ik er ook hene gemaild met een vraag over de bestelling, heb gistere pas antwoord gehad..
als ik naar een andere webwinkel mail, zoals muscle2muscle, dan krijg ik binne het kwartier antwoord..
vind de service maar niks bij bodyenfitshop..:mad:

Body en Fitshop weinig problemen mee gehad! Vaak wat besteld! 1x duurde het wat langer. En ja mail binnen een half uur niet beantwoord. Wat verwacht je? Dat ze niks te doen hebben daar. Je krijgt vast wel antwoord, gewoon een beetje geduld hebben!

nee dat verwacht ik niet, maar normaal is het toch niet dat ze pas na 2dage terugmailen..
ze hebben wel net gebeld om te zegge dat het hun schuld was dat ze dat niet in de vorige mail hadden gezet dat de cissus op was maar dat ze het goed gingen maken en het bedrag gingen terugstorten..
ben toch al wat contenter nu :rolleyes:

heb laatst daarzo 2*1.5 =3kg whey gekregen ipv de 2.2kg die blijkbaar op was voor de zelfde prijs van 38 euro

Jah bodyenfitshop is een goede shop.Als iets niet leverbaar is nemen ze per mail direct contact met je op en bieden je een goed alternatief (met korting)

heb gisterenaaf rond een uurtje of half 11 me bestelling gedaan, en ga er van uit dat ik het morgen (zaterdag dus) binnen krijg. Doe het wel vaker zo savonds bestellen, en betalen via ideal, ik heb me spullen dan altijd 2 dagen later binnen.

Prima ervaringen mee, spullen altijd 1-2 dagen later binnen.

Terug
Naar boven