MuscleMeat

Iemand ervaring met dextro-amphetamine?

Marky

Monstrous Giant
Waardering
333
Wie heeft dit weleens gesnoven? Hoe veel keer sterker is een sleutelpuntje vrij zuivere appeltjespep dan normale speed?

ik neem het meestal oraal gewoon. met water. grammetje of 40... kan er best goedkoop aankomen.

onee dat is dextrose:rolleyes::D

• Topic Starter Topic Starter
t*ring dit spul heeft een lange halfwaardetijd. :roflol: :eek:

Het zwakkere amphetamine broertje haalt het hier niet bij qua scherpte en agressiviteit. Overigens geen aanrader, al bij geringe hoeveelheden kun je slapen echt vergeten.

t*ring dit spul heeft een lange halfwaardetijd. :roflol: :eek:

Het zwakkere amphetamine broertje haalt het hier niet bij qua scherpte en agressiviteit. Overigens geen aanrader, al bij geringe hoeveelheden kun je slapen echt vergeten.

Is toch sowieso bij amfetamines

Is toch sowieso bij amfetamines

dat legt er weer aan wat je gewent bent. als je het regelmatig gebruikt kan je op een gegeven moment gewoon slapen. niet het beste voorbeeld maar herman brood die spoot 2gram speed per dag. die moest toch ook af en toe wel slapen of je gaat dan weer aan de valium slaap je ook wel.

Wie heeft dit weleens gesnoven? Hoe veel keer sterker is een sleutelpuntje vrij zuivere appeltjespep dan normale speed?

als het net zo is als de appeljespep van vroeger (ja ik weet het ben zelf ook al van vroeger) dan valt het niet te vergelijken.
om het zelfde efect te krijgen heb je denk 5a6gr speed nodig tegen 1gr van die appeltjespep.

ps waar heb je die appeltjespep ergens gefixt dan? :D

nee nooit geprobeerd, ma stuur me eens een grammetje en ik hou je op de hoogte :D

lekker voor in de cut...

Ik doe dat alleen niet meer aangezien ik van 1 stacker om 12 uur 's middags al niet kan slapen in de avond...

• Topic Starter Topic Starter
Pfff ik had gisteren nog een heel klein beetje maar dit was gelijk de laatste keer. Spul werkt gewoon tè lang door, al is het maar lichte geirriteerdheid en geestelijke saaiheid 24 uur na afloop van je laatste snuif. Vreemdgevoel in m'n oren en kop ook. Waterhoofdig. :s

Werkt totaal anders dan normale amfetamine, geen superstrak gevoel maar eerder wat kalmer in 't lichaam, geestelijk echter wel snaarscherp. Lezen en typen gaat als een malle in alle rust, zelfs van muziek werd ik niet actief. Eten ging vreemdgenoeg nog wel en een maat van me had hier ook geen problemen mee. Maar lijkt wel alsof het je langdurig op een niet te hoog pitje energiek houd, zodat het ook langdurig aanhoudt.

Zeer vlotte babbel, lachend hineken, en beetje zin om denigrerend t.o.v anderen te zijn continue, gevoelloosheid ook sterk.

Klint goed gast :D haha

Alelen dat slapen hé....

Heb nogw el wat doosjes valium hier liggen:P

Pfff ik had gisteren nog een heel klein beetje maar dit was gelijk de laatste keer. .

dat zegen de meeste 'was gelijk de laatste keer' tot dat het dan weer weekend is dan is het meestal van nou jah ach waarom ook eigenlijk niet en dan gaan ze weer vol gas.

maar ja ik zeg maar zo pep snuiven is ****ing smeerig maar lekker snuiven is niet vies.:D

hey marky post is een foto van je binnenkant ellebogen
ben wel benieuwd :D

Terug
Naar boven