XXL Nutrition

Iemand ervaring met deze game controller?

Big-T

Humongous Ruler
Founder
R.I.P.
50.000 berichten 10.000 berichten
Waardering
3.208
Is ie een beetje goed? Of zijn er betere alternatieven?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als je een playstation dubbelganger wilt zou ik zeker deze nemen, een vriend van me had deze maandje geleden gekocht bij intertoys voor ik geloof 25 euro.
Je krijgt er een cd bij, kunt alle knoppen gewenst instellen, en ze knoppen werken gewoon soepel:D

Goede keuze dus ;)

Een vriend van me heeft een gelijkaardige controller , was eerst even wennen maar naar verloop van tijd vindt hij het een betere controller dan bv een playstation controller.

Daar kan ik me nou echt niks bij voorstellen..
Ik ken ook niemand die zo'n namaak ding koopt.

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------

sowieso is draadloos een beter alternatief

• Topic Starter Topic Starter
Het is niet als vervanging voor de PS II hé, is voor op pc/mac.

Draadloos heb ik niet echt nodig Ice, moet je ook weer heel de tijd batterijen laden.

Thanks voor de reacties.

Draadloos heb ik niet echt nodig Ice, moet je ook weer heel de tijd batterijen laden.

Thanks voor de reacties.

Voor hem ook , maar hij was ps2/ps3 controllers gewend. Hij is er in ieder geval zeer tevreden van.

Ziet er wel goed uit, ik gebruik ook weleens mijn PS2 of PS3 controller op de pc is wel leuk :D

Thanks voor de reacties.

valt goed mee hoor, heb van logitech een draadloos en doe nu al 2 jaar met dezelfde batterijen, en heb er veel fifa en need for speed mee gespeeld :p wel zonder rumble on, want dan gaan de batterijen sneller leeg

Misschien toch eens kijken voor een draadloze dan, zijn het wel de grote AA batterijen? (Die kleine heb ik niet oplaadbaar).

Met de batterijen van mijn draadloze muis doe ik ongeveer 3 jaar.
Met de accu van mijn draadloze Xbox controller kan ik zeker 40 uur spelen

[Link niet meer beschikbaar] :D

Heb deze voor de pc. Bevalt super, goed spul.

xbox controller ligt beter in de hand vind ik

xbox 360 ligt ook super in de hand. en op windows vista of 7 is het inpluggen en gamen. hij herkent em automatisch.

Je kan gewoon de 360 controller er in pluggen, die is ook goed. Of een originele ps2 controller aanschaffen + een soort van poortje waar je hem in kan pluggen. Het andere uiteinde van die poort is een usb kabel die je dan in je pc/mac plugt. Ik ben het meest te spreken over de 360 controller omdat elke nieuwe game hem automatisch herkent en configureert. Maar met zo een controller, heb een soortgelijk "me too"-product van het merk piranha en dat bevalt me ook wel.

edit: ps heb je de nieuwe 27" imac al gezien?? :O

Ik heb geen console controllers, heb heel mijn spelcomputer zooi verkocht. Dus zoek nu gewoon beste prijs/kwali voor de mac. De nieuwe imacs zijn weer mooi ja :cool:

Xbox 360 is gewoon usb plug

Ik heb geen console controllers, heb heel mijn spelcomputer zooi verkocht. Dus zoek nu gewoon beste prijs/kwali voor de mac. De nieuwe imacs zijn weer mooi ja :cool:

Als je ziet tegenover andere all in 1 oplossingen laat de 27" echt wel iedereen achter prijs/kwaliteit. Vet oled scherm, vette 3d kaart, vette muis, vet toetsenbord, tot 16gb ram, vette cpu ... Had niet verwacht dat mijn 3,06ghz Imac 24" zo snel naar het low end segment van Imac zou verschoven worden. Maar uiteindelijk doet hij alles nog goed, en dat is wat telt.

Terug
Naar boven