XXL Nutrition

iemand ervaring met dit product?

fabiodelhaye

Cool Novice
Waardering
8
hallo ben geintreseert in dit suplement
Leukic van muscletec

graag ervaringen of iemand die het al geprobeert geeft
op de site spreken ze vol lof over dit product maar dat zijn natuurlijk verkoop praatjes
graag reacties dank u :D

volgens mij was hier al een topic over moet je ff zoeken

• Topic Starter Topic Starter
ah oei dan heb ik het over het hoofd gezien zal nog maar ff doorzoeken dan :D

heb nog een paar sups gevonden en zou graag willen weten naar de echte werking bij andere mensen en de resultaten
ik had graag meer info over: PlasmaJet van Gaspari Nutrition
Directe (Myotrope-Hyperexpansie) Spiergroei Kit

mensen die dit al geprobeert hebben en de resultaten wat ze meegemaakt hebben met dit suplement

dan had ik nog een supp gevonden en deze is

Altered State NO
Op de site spreken ze heel goed over dit supplement voor meer meer massa en en super pomp . Iemand ervaringen hiermee ??? let me know

Ivm de leukic hardcore heb ik hier al een topic geopend maar er komt bijna geen reactie op. http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/iemand-ervaring-leukic-hardcore-mussletech-194782/
Ik ben eens gaan kijken naar de reacties op BB.com en daar gaat het van heel goed tot waardeloos dus dit helpt ons ook niet direct verder.
Kheb mij zo een pot laten overbrengen van amerika en ben van plan om er na nieuwjaar me te starten. Zal dan een logje bijhouden van de resultaten.

ja goed ben benieuwd naar je ervaring er meeik zal je zeker op volgen dan
Weet gy iets van dit supp :PlasmaJet van Gaspari Nutrition
Directe (Myotrope-Hyperexpansie) Spiergroei Kit

en deze: Altered State NO

Ben de namen wel al eens tegengekomen op de site van xxl nutrition denk ik maar heb er geen ervaring mee.
Anders moet je eens kijken op het forum van BB.com daar kan je veel meer info terugvinden ivm supps dan hier.

Heb een sample van plasmajet geprobeerd (10 caps.) Deed niks bij mij :(

oei nja ik hoor goede en slechtere dingen :Dik weet niet goed wat ik moet gebruiken om het beste resultaat te verkrijgen ik denk toch maar is PlasmaJet van Gaspari Nutrition proberen en dan Ultimate NOX PUMP Formula van Dorian yates

Terug
Naar boven