MuscleMeat

Iemand ervaring met Inositol en/of Phenylpiracetam?

Bezoekers in dit topic

ButchMcDick

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
1 jul 2011
Berichten
5.429
Waardering
1.152
Lengte
1m79
Iemand? Beide ziet er interessant uit en zeker Inositol.
 
Heb net een zooi samples van denkbeter: Phenibut, Centrophenoxine, Taurine, Phenylethylamine, Phenylpiracetam en Andrafinil. Vond Phenylpiracetam idd interessant klinken dus ga het volgende week proberen
 
Ben benieuwd naar je ervaring!
 
Zal tegen die tijd een update plaatsen, ben ook erg benieuwd naar phenibut. Die gast van denkbeter is wel tof, reageert snel op mailtjes, neemt opmerkingen mee en vult voorraad snel aan als je hier om vraagt.
 
Ervaring met beide.
Phen verwachtte ik het meest van. Innositol beviel uiteindelijk het best.
Heb phen ook maar een paar keer gebruikt, had een sample.
Doses van 150-200 genomen, soms met redose, voelde me wat opgepept. Redose was volgens mij somsiets té qua lichamelijk gevoel.

Innositol meestal een halve gram per keer. Vrijwel nooit redose. Al gebruik ik het meestal in combi met andere noots/kruiden, ik heb het idee dat het me echt bijna hyper maakt op een positieve manier. Knallen als een malle zonder om te vallen :D Voel me scherper en beter in staat om te schakelen tussen activiteiten en meerdere dingen 'tegelijk' te doen. En het voelt erg natuurlijk aan.
Nogmaals, het is wel icm, dus niet helemaal zeker alleen aan innositol te wijden maar het lijkt er zeer sterk op van wel :)
 
Phenylpiracetam viel een klein beetje tegen :(. Inmiddels 3x geprobeerd tussen de 100-150 (1x met cafeine), volgende keer nog wat meer en icm choline oid. Moet wel zeggen dat tot nu toe de racetams niet zoveel effect op me hebben. Adrafinil btw wel erg goed!
 
Laatst bewerkt:
nvm
 
Phenylpiracetam viel een klein beetje tegen :(. Inmiddels 3x geprobeerd tussen de 100-150 (1x met cafeine), volgende keer nog wat meer en icm choline oid. Moet wel zeggen dat tot nu toe de racetams niet zoveel effect op me hebben. Adrafinil btw wel erg goed!

Wat is je dosis met adreafinil?
Icmandere zaken?
Ik heb er geen goeie ervaring mee. Komt wellicht door de combi met koffiemaar ik word er licht ontvlambaar van. Echt het minste of geringste en ik plof, trok bijna een postbode achter zijn stuur vandaan. Nu vroeg hij er ook om maar normaal laat ik me niet zo opfokken :D:(
 
ik heb zojuist voor het eerst phenyl op. voel er helemaal niets van. Heb inmiddels noopept, alpha brain, choline en phenyl geprobeerd en voel niets. Ik heb hier zojuist een post over aangemaakt dus als mensen interesse hebben in dat onderwerp, wees welkom.
 
Wat is je dosis met adreafinil?
Icmandere zaken?
Ik heb er geen goeie ervaring mee. Komt wellicht door de combi met koffiemaar ik word er licht ontvlambaar van. Echt het minste of geringste en ik plof, trok bijna een postbode achter zijn stuur vandaan. Nu vroeg hij er ook om maar normaal laat ik me niet zo opfokken :D:(

Had 50mg met koffie en dat beviel me eigenlijk wel, was best moe en vervolgens klaarwakker en helder
 
Phenylpiracetam viel een klein beetje tegen :(. Inmiddels 3x geprobeerd tussen de 100-150 (1x met cafeine), volgende keer nog wat meer en icm choline oid. Moet wel zeggen dat tot nu toe de racetams niet zoveel effect op me hebben. Adrafinil btw wel erg goed!

Phenylpiracetam ook gebruikt de eerste keren meer energie maar na enkele keren te gebruiken zwakt dit af.
M'n darmen kunnen niet goed tegen racetams ofwel (erge)diarree, gelukkig is het bij phenylpiracetam alleen maar heel veel winden laten.
 
Vandaag voor het eerst Inositol genomen. Wel laag gedoseerd en ga het opbouwen. Ben benieuwd.

Over een paar dagen / weken laat ik weten hoe het me is bevallen.
 
Misschien handig om hier te plaatsen. Aangezien ik in sommige topics had gelezen dat stopacne neppe materialen verkocht besloten hun phenylpiracetam zelf te testen (NMR) alvorens gebruik. Ik kan ig concluderen dat de phenylpiracetam NMR technisch zuiver is.

1531831_651193711609754_1730503719_n.jpg
 
Vandaag voor het eerst Inositol genomen. Wel laag gedoseerd en ga het opbouwen. Ben benieuwd.

Over een paar dagen / weken laat ik weten hoe het me is bevallen.
Hoe bevalt het? Inositol nooit geprobeerd, maar van Phenylpiracetam kreeg een wel goede boos moet ik zeggen.
 
Hoe bevalt het? Inositol nooit geprobeerd, maar van Phenylpiracetam kreeg een wel goede boos moet ik zeggen.

De concentratie is beter en voel me wat relaxter. Het lijkt ook een kleine boost in energie te geven. Vind het best goed spul en je kunt het elke dag gebruiken als je daar behoefte aan hebt.
 
Phenylpiracetam geeft een monsterfocus en energie wat een beetje doet denken aan amphetamine maar een beetje anders en stukken milder, tolerantie is anecdotisch een groot probleem ik neem het zelf toch wel dagelijks.
 
Back
Naar boven