Fitness Seller

iemand ervaring met online huisartsen en voorschrijven van medicijnen?

bartp

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
2
Ik wil weer wat oxazepam en slaapmiddelen hebben... En ik kan wel weer aan huisarts gaan vragen dat ik die dingen wil, maar ik verwacht niet dat hij mij die dingen weer wil geven. :rolleyes:

En nu kwam ik een www.goedkope-medicijnen.nl en daar kan je medicijnen laten voorschrijven. Dus nu is mijn vraag hoe makkelijk schrijven deze artsen iets voor? En of iemand slechte ervaring met zo'n site heeft gehad?

Bvd.

btw wat wil die latijnse sign van je beteken? als ik goed ben: "wat me voedt, vernietigt me" ?

• Topic Starter Topic Starter
Hope zei:
ik heb geen ervaring met deze site's maar mss kunnen ze je ook verderhelpen...

www.standaardpagina.nl/apotheek.htm misschien staat hij hiertussen

www.planeet.biz/apotheek/onlinemedicijnen.html

www.0800docmorris.com

Bedankt! Ik zal ze meteen bekijken. :)

You must spread some...

Hope zei:
btw wat wil die latijnse sign van je beteken? als ik goed ben: "wat me voedt, vernietigt me" ?

Dingen die mij levenslust geven, ga ik vaak aan onder door...

BartP Voor slaapmiddelen kun je ook me melatonine bij www.1fast400.com werkt heel goed.

door nog meer middelen te pakken ga je enkel nog meer tolerantie opbouwen...
ik slaap ook nog steeds moeilijk, maar die pillen moet ik echt niet meer, wordt alleen maar erger op lange termijn. ff doorbijten!!

die quote staat op angelina jolie's liesstreek - denk ik :)

Hope zei:
door nog meer middelen te pakken ga je enkel nog meer tolerantie opbouwen...
ik slaap ook nog steeds moeilijk, maar die pillen moet ik echt niet meer, wordt alleen maar erger op lange termijn. ff doorbijten!!
Gebruik ze ook niet met enige regelmaat, maar die benzo's vind ik gewoon relax voor als ik besluit om een dag helemaal niks te doen... Ik weet dat ik eigelijk mee zou moeten stoppen... maarja ik waardeer het gevoel wel... :o

check this out:

[Link niet meer beschikbaar]

Geen verzendkosten, goede kwaliteit, na een week heb je het binnen. Ik heb iig goede ervaringen met deze site.

nee

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven