T TongPo Ripped Bodybuilder Elite Member Lid sinds 28 apr 2003 Berichten 4.250 Waardering 5 13 apr 2005 #1 Dit kwartaal moet ik een webshop bouwen in PHP icm een MySQL database, dus als iemand nog een shopje te leen heeft Is PHP een beetje relaxed om mee te werken? Klik om meer te lezen...
Dit kwartaal moet ik een webshop bouwen in PHP icm een MySQL database, dus als iemand nog een shopje te leen heeft Is PHP een beetje relaxed om mee te werken? Klik om meer te lezen...
SideShow Competitive Bodybuilder Lid sinds 26 jun 2004 Berichten 1.762 Waardering 1 Lengte 1m96 Massa 90kg Vetpercentage 13% 13 apr 2005 #2 ja, ik ben er dagelijks mee bezig; ik werk voor een webdesign bedrijfje dit is een website van ons bedijf, gemaakt door een collega van me: www.originelegeschenken.be maar de bron code kan ik je niet geven, allee ik kan wel maar ik mag niet
ja, ik ben er dagelijks mee bezig; ik werk voor een webdesign bedrijfje dit is een website van ons bedijf, gemaakt door een collega van me: www.originelegeschenken.be maar de bron code kan ik je niet geven, allee ik kan wel maar ik mag niet
den_dimi Competitive Bodybuilder Lid sinds 3 feb 2004 Berichten 2.707 Waardering 46 13 apr 2005 #3 [Link niet meer beschikbaar] greetz