AndroidHealthClinic

Iemand ervaring met Pixmania?

Diabolic

Ripped Bodybuilder
Waardering
7
Pixmania is een grote online webshop (Pixmania Digitale Fotocamera digitale Camcorder prijsvergelijk Digitale Fotocamera digitale Camcorder vergelijken prijs Productvergelijk) voor consumentenelektronica. Ze lijken goedkoop te zijn maar sommige mensen zijn minder tevreden over hun service.

Zijn er hier mensen met ervaring?

Ik wil een externe harde schijf van 500 GB kopen: Western Digital EXTERNE HARDE SCHIJF MYBOOK ESSENTIAL 500 GB USB 2.0 test prijsvergelijking prijs vegelijken Western Digital EXTERNE HARDE SCHIJF MYBOOK ESSENTIAL 500 GB USB 2.0
Lijkt behoorlijk goedkoop te zijn. Ze stonden bij Carrefour voor €169 maar ze waren onmiddelijk uitverkocht.

Iemand tips? Misschien een andere webshop in het buitenland ofzo?

Ik heb er me mobiele tel besteld, geen problemen gehad, alles netjes volgens afspraak geleverd.

ik heb er al een paar dingen besteld...
Enig minpuntje vond ik is dat ze zeiden dat ze mijn gsm op voorraad hadden maar dat ik dan toch een maand heb moeten wachten :s
Hier staan er nog meer reviews:

Tweakers.net - Shopsurvey [PIXmania.com]

men vriendin heeft er haar digicam gekocht en DVD speler.. beide correct en op tijd geleverd

Toen ik iets van pixmania.uk wilde bestellen en naar Nederland wilde shippen was dat niet mogelijk (ze hadden dat product nergens in Nederland). Toen ik een mail stuurde met de vraag of het mogelijk was kreeg ik een heel onbeschoft antwoord terug naar mijn mening.

Heb het mailtje niet meer maar het kwam er op neer dat ik maar op een andere site moest kijken of anders had ik pech.

Niet echt klantvriendelijk, maargoed dit zegt natuurlijk niks over het bedrijf zelf. Misschien iemand die een slechte dag had ofzo.

Pixmania :roflol: Ken wel iemand die er zeer 'goede' ervaringen mee heeft, maar die mag het zelf komen vertellen. Het zijn een stelletje dozenschuivers die echt bijna niets op voorraad hebben en zo lang mogelijk je leverantie proberen te rekken. Denk dat meneer Pixmania lekker rente trekt in de tussentijd.

Heb m'n huidige DVD speler daar besteld. Geen problemen gehad.

Heb er n DVD speler en fotocamera gekocht,beide snelle service zonder problemen.:thumbup:

Terug
Naar boven