MuscleMeat

iemand handig met photoshop? verdien karma! :D

Ano_1987_4

Monstrous Giant
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
991
Lengte
1m75
Massa
40kg
Vetpercentage
Ben mischien van plan om een shirt te laten drukken met de onderstaande graphics. Alleen probleem is dat ze op de website waar ze die shirts verkopen die graphics alleen op de voorkant zetten en ik wil hem juist op de achterkant hebben. Nou heb ik die graphics geripped van de desbetreffende web. Alleen staat er heel licht sample op. Kan iemand die handig is in photoshop dit even wegwerken en de teksten in rood veranderen en de achtergrond zwart maken? Karma voor de hulp ;)

152dueb.png - 125376

zal morgen eens kijken wat ik voor je kan betekenen.

xxltje

Ik zou de achtergrond niet zwart maken, dan komt de tekening weer minder mooi uit

• Topic Starter Topic Starter
xxltje

Ik zou de achtergrond niet zwart maken, dan komt de tekening weer minder mooi uit

ja zat ik net ook aan te denken. Hmmm maar ik wil hem wel op een zwarte shirt hebben. Vandaar dat die letters ook in rood moeten. Maar ja dan komt idd die tekening niet mooi uit. Mischien die kader kleur van de tekening veranderen? Ik zit nu ff wat te prigelen kijken of ik er wat uit kan krijgen :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik vond het zo wel mooi het was nogal k*t om de originele letters rood te maken dus heb het zo gedaan :) hoop dat je er wat mee kunt.

• Topic Starter Topic Starter
fkng nice dude great job :clap:
zit de hele dag aan te rommelen maar schoot voor geen meter op :D

thx me karma geweer is nog leeg. Karma soon :thumb:

Terug
Naar boven