AndroidHealthClinic

Iemand linkje photoshop

Big Steve

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Waardering
5
Heeft iemand een linkje naar een torrent of download voor een nederlandse photoshop? Ik heb een kleine uur gezocht maar niets gevonden :mad:

Ik ga maar een bakje kwark weg werken :D

Weet je zeker dat Photoshop wel in het NL te krijgen is? Ik ken alleen de VS versie.

Er is wel een NL versie maar die kan ik ook niet vinden. Ik zou gewoon de engelse versie downloaden(torrentspy.com) want de tutorials zijn ook bijna allemaal in het engels.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb hem een keer kunnen downloaden in het nederlands, deze staat nu op mijn computer maar mijn broertje is niet zo talen wonder vandaar dat een nederlandse versie nodig is.

Ik ben de nederlandse versie nog nooit tegengekomen op internetsites, maar het bestaat wél.
Gewoon de engelse downloaden, is vooral ook handig voor tutorials ed, de meesten zijn in het Engels en indien je gewend bent met die versie te werken maakt dat alles een stuk makkelijker.

ff gekeken maar nope niets gevonden :(

op newsgroupen staat versie 8.0 in het NL. Als je weet hoe dat werkt kan ik je wel zeggen waar hij staat. Of je moet ergens plek hebben waar ik het kan uploaden, want dit zet je niet even op rapidshare ;)

Dat is naatje, ik heb chello en dan is newsgroepen niet echt wat heb ik mij laten vertellen

dat is voor mij ook een reden dat ik mij er nooit in heb verdiept.

Misschien dat we iets kunnen verzinnen :D

waarom kan je geen engelse nemen?

Waarom kan je niet eerst lezen?

Jopske zei:
op newsgroupen staat versie 8.0 in het NL. Als je weet hoe dat werkt kan ik je wel zeggen waar hij staat. Of je moet ergens plek hebben waar ik het kan uploaden, want dit zet je niet even op rapidshare ;)

Waar vind je die dan? FTD vind hem iig niet bij mij. Als je zegt waar hij staat wil ik hem wel downloaden, dan zorg ik wel dat Steve hem ook krijgt.

Terug
Naar boven