XXL Nutrition

Iemand ooit al iets gehoord over dit merk of over deze fatburner ?

NickDE

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
205
Lengte
1m87
Massa
98kg
Th 101

[Link niet meer beschikbaar]

Een vriendin vroeg aan mij of ik dit ken , maar heb zelf nog nooit van het merk gehoord .

Iemand er bekend mee ?

merk is future concepts

Klinkt nogal marginaal en het geld niet waard:

Ingrediënten : Garcinia cambogia), bittere sinaasappel (Citrus aurantium) blaasalgen (Fucus vesiculosus), L-tyrosine, paardenbloem (Taraxacum officinale) , Gymnema extract (Gymnema silvestre), guarana (Paullinia cupana), groene thee (camelia sinensis), naringine, Coleus forskohlii), kopergluconaat, chroompicolinaat.

In theorie zitten er wel interessante stofjes in, maar waarschijnlijk niet in voldoende dosering.

leuke claims ook:

Inname van TH 101 resulteert in een actiever metabolisme waarbij de vetreserves vlugger afgebroken worden, de vetvrije spiermassa verhoogt wordt en het onderhuidse water ook sneller afgevoerd wordt.

Het is maar goed dat ze niets hoeven te bewijzen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal haar aanraden om het niet te kopen , ze vroeg mijn advies maar had er zelf nog nooit over gehoord .

Vind het merk ook een beetje erg duur en overpriced

Laatst bewerkt:
dat is 80 euro per maand. nogal veel voor wat niet onderbouwde claims....

Is een hype met heel veel fake reviews.

Heb gelukkig het product gratis kunnen ontvangen van een ander board. Via een vriend van me die op de universiteit werkt heb ik mijn lipolyse kunnen opmeten: +4%. Uit de bloedanalyse bleken verder geen schadelijke gevolgen, alleen een beetje gestegen ureum. Kan helaas de analyses niet plaatsen omdat mijn denkbeeldige vriend dan in de problemen kan komen.

Ik was er eigenlijk al een tijdje in het geheim mee bezig en wilde ook eigenlijk een logje maken, maar bij deze wil ik je dus kenbaar maken dat het absoluut geldverspilling is.

Is een hype met heel veel fake reviews.

Heb gelukkig het product gratis kunnen ontvangen van een ander board. Via een vriend van me die op de universiteit werkt heb ik mijn lipolyse kunnen opmeten: +4%. Uit de bloedanalyse bleken verder geen schadelijke gevolgen, alleen een beetje gestegen ureum. Kan helaas de analyses niet plaatsen omdat mijn denkbeeldige vriend dan in de problemen kan komen.

Ik was er eigenlijk al een tijdje in het geheim mee bezig en wilde ook eigenlijk een logje maken, maar bij deze wil ik je dus kenbaar maken dat het absoluut geldverspilling is.

U fail @ being funny

go do some more deadlifts

Ik zal haar afraden om het niet te kopen , ze vroeg mijn advies maar had er zelf nog nooit over gehoord .

Vind het merk ook een beetje erg duur en overpriced

afraden om niet te kopen....dus kopen?:p

oxyelite van usp of ecastack werkt toch prima

Laatst bewerkt:
Als zaakvoerder van Prestavit en verdeler van het product TH 101 ben ik blij verrast met de wisselende reacties.
Net als al onze producten, is ook TH 101 een product voor wie ambities heeft in de topsport. Door onze contacten in het Spaanse wielermilieu hebben we dit product leren kennen, voor zijn deugdelijkheid in de wielerwereld.
Het helpt de verbrandingsprocessen tijdens het trainen en werkt positief op het vetpercentage.
Het is evenwel een product die zich vooral toont bij duursporten en sporten waar atletische prestaties vereist zijn. Voor bodybuilders heeft het dus geen anabole effecten, zoals meestal verwacht wordt in het bodybuildermilieu.
Voor meer spiervolume, meer kracht en om verzuring te verminderen klikhier: [Link niet meer beschikbaar]

Voor meer info kunt u steeds naar onze website www.prestavit.be

Als zaakvoerder van Prestavit en verdeler van het product TH 101 ben ik blij verrast met de wisselende reacties.
Net als al onze producten, is ook TH 101 een product voor wie ambities heeft in de topsport. Door onze contacten in het Spaanse wielermilieu hebben we dit product leren kennen, voor zijn deugdelijkheid in de wielerwereld.
Het helpt de verbrandingsprocessen tijdens het trainen en werkt positief op het vetpercentage.
Het is evenwel een product die zich vooral toont bij duursporten en sporten waar atletische prestaties vereist zijn. Voor bodybuilders heeft het dus geen anabole effecten, zoals meestal verwacht wordt in het bodybuildermilieu.
Voor meer spiervolume, meer kracht en om verzuring te verminderen klikhier: [Link niet meer beschikbaar]

Voor meer info kunt u steeds naar onze website www.prestavit.be

wisselende reacties??

LOL
:roflol:

iedereen kraakt het af

Terug
Naar boven