Fitness Seller

Iemand suggestie voor n goed cuttingsschema mbv clen??

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
Yo folks,

Ik ben van plan om over n tijdje te gaan cutten mbv clenbuterol, ik heb specifiek voor dit middel gekozen vanwege het anti-katabole effect.

Heeft iemand hier ervaring mee en wat zou n goed schema zijn voor wat betreft dagelijkse dosering??

Ik wil hoofdzakelijk het rond mn middel gesitueerde vet gaan aanpakken, de rest is droog genoeg.

Dboll zei:
Yo folks,

Ik ben van plan om over n tijdje te gaan cutten mbv clenbuterol, ik heb specifiek voor dit middel gekozen vanwege het anti-katabole effect.

Heeft iemand hier ervaring mee en wat zou n goed schema zijn voor wat betreft dagelijkse dosering??

Ik wil hoofdzakelijk het rond mn middel gesitueerde vet gaan aanpakken, de rest is droog genoeg.

Ik heb wel ervaring met Clen (Spiropent uit spanje) Ik nam 2 tabs om de dag toen wist ik het niet zo veel over iemaand had me vertld hoe en wat.Ik kreeg hartkloppingen en ontigelijke koppijn in begin, me handen gingen trillen etc, dus ik denk niet dat ik het 100% goed heb gebruikt.Werd wel droger en ****ing sterker ervan ik ging van bench 80kg 6x naar 100kg 3x in andere half week ;) Hopelijk heb je hier wat aan al betwijfel ik het. ;)

Heb je je clen ook bij GS gehaald?
Ik vind 0,08 mg echt teveel in het begin. Ik kan goed tegen efedra ed maar een tab clen vind ik teveel. Het kan persoonlijk zijn. Mijn Clen (GS) is gemaakt toen het tabletstempel kapot was bij GS. Teringdikke pillen zonder breekrand. Zelfs met m'n tanden krijg ik ze niet kleiner, of het wordt gelijk poeder en dat wil ik ook niet. Ik gebruik dus een hamer :) om ze te breken. Ik probeer te beginnen met een kwartje, dus 0,02. Als je goed oplet merk je dat ook. Dat doe ik dan een dag of vier, tot het gevoel zwakker wordt en dan neem ik 0,04. Daar ga ik bijvoorbeeld een week mee door om daarna te stoppen of eventueel nog een halve week 0,08 te gebruiken.

Het effect? Iedereen denkt dat ik gek ben. Vooral de kassiere als ik probeer het wisselgeld aan te pakken :) . Om echt te cutten wil je waarschijnlijk langer gebruiken. Dan beter twee dagen op, twee dagen af. Dosering voel je zelf wel aan.

Oh ja, krachttoename? Niks van gemerkt. Ik word er (tijdens gebruik) juist slapper van en vooral conditioneel (zuurstofvermogen) ga ik achteruit.

Laatst bewerkt:
Clen is niet helemaal anti-katabool. 't is niet voor niets dat mensen er as bij nemen om te cutten. Beter is zelfs om efedrine en caffeine stack te nemen en op t einde pas clen te nemen

• Topic Starter Topic Starter
Ik zat al te denken om t te gaan combineren met bv winstrol.

werkt wel

cutten kun jegoed met clen gewoon 1 tot 2 tabl per dag 2 weken lang weekje stoppen en dan weer 2 weken. Gaat ook spier afbraak tegen. Vaak kun je t beste eerst naar je eet patroon kijken meer kardioen en gezond leven.

Ik ben net 5 dagen bezig met clen en ben al 0,15mg per dag aan het gebruiken gewoon omdat je er verdomd snel aan went maar kga ga zeker niet hoger omdat
het nogal lang in je systeem blijft zitten. Dit doe ik dan 2weken op,2weken af.
Mijn bijwerkingen zijn vooral dat mijn conditie en kracht flink gemindert zijn. Dikwijls dat ik tijdens een set gewoon stilval,wel k*t

Dboll zei:
Yo folks,

Als je echt goed droog en hard wilt worden is een combi van clen en T3 de absolute meester. twee dagen 5 spiropent of 2,5 gs clen tabletjes in combi met 2 tabletjes t3 van 0,025 doet wonderen. MAAR !!!!!

GA NIET ZITTEN KLOTEN MET T3 NEEM HET SERIEUS EN IN EEN ECHTE KUUR DUS OM WAT VOOR REDEN OOK GEEN DAG OVERSLAAN HEEL RUSTIG OP EN AF BOUWEN ANDERS KUN JE VOORGOED JE SCHILDKLIER VERZIEKEN !!! pROBEER HET GEBRUIK BINNEN DE 6 WEKEN TE HOUDEN.

Clen moet je per dag de 120 mcg niet overschrijden. Na de 120 mcg werkt het niet beter ofzo.
En Koolhoven, hoe bedoel je?
Om de 2 dagen clen en T3?? Of T3 6 weken en de Clen om de 2 dagen??

Djengiz Khan zei:
Clen moet je per dag de 120 mcg niet overschrijden. Na de 120 mcg werkt het niet beter ofzo.
En Koolhoven, hoe bedoel je?
Om de 2 dagen clen en T3?? Of T3 6 weken en de Clen om de 2 dagen??

De clen neem je twee dagen wel en twee dagen niet
T3 neem je iedere dag en met een kwart tabje per dag op en afbouwen

clen kun je makkelijk twee tot 3 maanden nemen maar met T3 is het beter het bij max 6 weken te houden

Maar er zijn studies waar personen 4 weken lang t3 nemen en daarna abrupt stoppen.
Na een week is TSH weer normaal.

• Topic Starter Topic Starter
Klinkt goed als ik t zo hoor, ik zal eerst s wat meer in t3 gaan verdiepen aangezien ik daar nog niet zoveel vanaf weet....gelukkig heb ik nog ff maand of 2 de tijd.

Enigste dat me verontrust is de krachtafname dat ik hier lees bij clen gebruik...dat is niet iets waar ik op zit te wachten. Maar mss is het persoonsgebonden aangezien ik ook andere verhalen heb gelezen.

Ik heb persoonlijk geen krachtafname bij Clen gebruik. Gebruik het op dit moment ook.
Maar gebruik het 2 weken en dan 2 weken een ECA stack en dan weer 2 weken Clen.
Dus 2 weken op en 2 weken af.
Heb gelezen dat 2 dagen op- en af niet werkt.

hey bedankt voor de tip djengis,ik heb de dagelijkse dosis gemindert en het gaat een
pak beter

Terug
Naar boven