Fitness Seller

Iemand wel eens besteld van deze site?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nasty^PhysIc

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
[Link niet meer beschikbaar]

Bro hoelang kom je hier al?...Lees de regels het is niet toegestaan. eerste waarschuwing voor jou..

D.W.

Sorry bro, kon er niet uit opmaken dat dit niet mocht

Dit komt uit de boardregels bovenaan de pagina...

DE REGELS :

1.Source posten is niet toegestaan

Source posten is het vermelden van een bron of leverancier bij naam of bij adres of gelijk wat.

Sorry, had die nie gezien :gosh: :scared: :suicide:

D.W.

Neeh niets besteld. Maar het is er wel duur zeg!!!

Nee.

Hoe weet je dat het duur is? Welke site is wel goedkoop? Zijn sites wel te vertrouwen?

Wat moet je wel vertrouwen en hoe kan je weten wat de prijzen zijn? Als je niet weet waar ze via "normaal" prijzen te koop zijn!

Toch vreemd dat zoeen site 2 jaar bestaat en al 2 jaar dingen verkoopt die niet legaal zijn en mensen via credit card betalen, iets wat erg snel als bewijs tegen het site gebruikt kan worden.

richard2003 zei:
Toch vreemd dat zoeen site 2 jaar bestaat en al 2 jaar dingen verkoopt die niet legaal zijn en mensen via credit card betalen, iets wat erg snel als bewijs tegen het site gebruikt kan worden.

Hangt er een beetje af vanuit welk land ze opereren. Kan best zijn dat die spullen daar legaal zijn. Sturen ze het op dan ben jij verantwoordelijk voor de dingen die jij importeert.

het ziet er wel interessant uit, maar verschrikkelijk duur ja.

Ik zou zo'n site in ieder geval niet vertrouwen. Haal het dan gewoon in nederland bij een vertrouwde leverancier.

Iemand hir wel meer bekend met deze site? Dutchwindmill misschien?

Sommige sites zijn wel te vertrouwen. Ik heb s bij www.sorrymodsffnietaangedacht.com :D besteld en heb t aantal wkn later wel thuisgestuurd gekregen. Spullen waren wel echt maar de prijzen zijn belachelijk hoog. Je betaald doorgaans het dubbele....

Laatst bewerkt:
richard2003 zei:
Wat moet je wel vertrouwen en hoe kan je weten wat de prijzen zijn? Als je niet weet waar ze via "normaal" prijzen te koop zijn!

Jah maar op elke site die wel goede AS verkopen heb je 100 tegen over die je naaien.Ik vind het risico niet waard als je wat koopt koop gewoon bij iemaand vertrouwd.

Ken je niemaand er is vast wel iemaand hier die je kan helpen.Is er niemand dan vind ik het risico niet waard het is niet zo zeer om geld als je vergelijkt wat voor schade je kan aanrichten als je troept gebruikt..

Inderdaad.

Sites gaan uit van die vele mensen die geen weet hebben waar ze in hun buurt wat kunnen bestellen. Internet is dan de aangewezen plek.
Doe maar es een search op Google met wat simpele woorden en je komt meteen terecht bij een online apotheek in steroiden.
Ik heb er es eentje getracked en kwam uit in Slovenie en Slowakije...zo zie je maar, het ligt zwaar aan het land van waaruit ze opereren. Daar hebben ze niet zoveel te vrezen van autoriteiten.

Dan vraag ik me toch wel af in welke landen AS zonder gevolgen kan verkocht worden .
zonder voorschrift?

• Topic Starter Topic Starter
Hoef toch niet gekocht teworden, ze kunnen het ook gewoon weg jatten bij een ziekenhuis ;)

ja ik heb wat besteld

Beste lieden, Tja ik heb wat deca en wat groei hormonen besteld, de site op zich is niet fake alleen is mijn lading onderschept door de duane op schiphol dus no fff way...

jammer zijn redelijke prijzen, maar ben toch weer naar mijn vertrouwde dealer toegegaan...

Hotbear

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven