AndroidHealthClinic

iets geraakt in de bil....

SCOOZY

Cool Novice
Waardering
0
Zoveelste bil topic geloof ik ...:D
Me maatje heeft waarchijnlijk wat geraakt in zijn bil ,want het bloede aardig.
nou heeft hij pijn in zijn bil,been t/m zijn enkel....
Hij baalt verschikkelijk natuurlijk ,maar zal ik met m naar t ziekenhuis gaan voor de zekerheid of even aankijken??Ik zei al als je koorts krijgt dat je me in ieder
geval moet bellen......

En nou nog nog iets,ik heb een aardige bal op me kont zitten vanaf woensdag07/02 nou zegt een gozer dat t nu in een ''kapsel''zit en je t uit moet masseren,anders krijg je een ontsteking ????

Kan zijn dat je net een adertje hebt geraakt.
Heeft hij niet geaspireerd dan, voordat hij injecteerde.
Want als je een ader raakt, dan moet er tijdens het opzuigen toch bloed in je spuit terecht komen.
Maar goed, kan in principe geen kwaad.
Wat betreft jouw probleemje, masseren voordat het onstoken is.
Is het onstoken, dan moet je er niet aan zitten, masseren maakt het alleen maar erger.

als hij pijn tot zijn enkel heeft... heeft ie waarschijnlijk een zenuw beschadigd. Ik zal maar even langs de dokter gaan iig! Kan ie flink lang last van hebben! succes

Er uit moet masseren? Nee joh. Heb je koorts? Is het flink rood? zo niet kijk het even aan..
als je koorts krijgt naar de dokter toe.

Kan zijn dat je net een adertje hebt geraakt.
Heeft hij niet geaspireerd dan, voordat hij injecteerde.
Want als je een ader raakt, dan moet er tijdens het opzuigen toch bloed in je spuit terecht komen.
Maar goed, kan in principe geen kwaad.
Wat betreft jouw probleemje, masseren voordat het onstoken is.
Is het onstoken, dan moet je er niet aan zitten, masseren maakt het alleen maar erger.

Ligt eraan als die hem door de ader heensteekt zal het pas later gaan bloeden en zuig je geen bloed mee.

Dit soort dingen kunnen altijd gebeuren tijdens je kuur, geeft ook allemaal niet.
ik denk ook dat je vriend een zenuw heeft geraakt, als het over paar dagen niet over gaat zal ff langs zijn huisarts gaan.

En het bol op je bil, dat gaat ook van zelf weg maak je maar geen zorgen.
Bijna iederheen heeft wel eens zoiets mee gemaakt, en het is altijd goed gekomen.

• Topic Starter Topic Starter
Dit soort dingen kunnen altijd gebeuren tijdens je kuur, geeft ook allemaal niet.
ik denk ook dat je vriend een zenuw heeft geraakt, als het over paar dagen niet over gaat zal ff langs zijn huisarts gaan.

En het bol op je bil, dat gaat ook van zelf weg maak je maar geen zorgen.
Bijna iederheen heeft wel eens zoiets mee gemaakt, en het is altijd goed gekomen.

Ja zal ook vast wel,maar vind t vaak voor me maat erger dan voor mezelf omdat ik ging kuren ging hij ook.Ze eigen keus natuurlijk maar toch....

Terug
Naar boven