MuscleMeat

Iets uploaden

MMaikell

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m88
Massa
88kg
Vetpercentage
12%
Stel een vriend:rolleyes: wil een programma met jullie delen betreft voeding en vooruitgang zoals bijvoorbeeld VidaOne . Het downloaden ervan is legaal(toch?). Maar het uploaden ervan is natuurlijk illegaal. Hoe zou hij dit hypothetisch kunnen uploaden zonder dat hij er op aangekeken word..? iemand die hem kan helpen? PM mij even, ben namelijk wel benieuwd;)

jij denkt dat er politie voor zijn deur komt vanwege een upload?

• Topic Starter Topic Starter
Nou dat verwacht ik niet maar als er een manier is om het via een proxy ofzo te uploaden dat het niet naar je terug getraceerd word zou dat wat fijner zijn natuurlijk

39413.jpg

Nou dat verwacht ik niet maar als er een manier is om het via een proxy ofzo te uploaden dat het niet naar je terug getraceerd word zou dat wat fijner zijn natuurlijk

dan upload je het bij een internetcafe, maar dat is echt niet nodig hoor. :roflol:
het zal hooguit offline worden gehaald.

Ik heb je IP-adres doorgegeven aan The Cyberpolice, Maikel. Een vriend :rolleyes::D

Gewoon op Rapidshare of zo zetten, duurt wel even voordat ze door hebben dat het pirated materiaal is. If ever, als het aantal downloads vrij laag blijft merken ze het nooit.

• Topic Starter Topic Starter
Oke haha, zal het in de voedingssectie posten. Kan ik de link alleen zichtbaar maken voor members only op een of andere manier? Zodat mensen niet hierheen komen met een google search?

Ah laat maar ik zet de echte naam wel niet in de post, word er ook niet naar gegoogled.

Laatst bewerkt:
Downloaden ervan is ook niet legaal....

Terug
Naar boven