MuscleMeat

Iets wat sommige toch al weten maar

Zeldzame momenten op CNBC voor kijkers als er eens geen BS verkondigd wordt. De hele Amerikaanse economie is idd afhankelijk van de fed, dus als het daar ergens misloopt dan stort het hele kaartenhuisje in elkaar. Al kan een black swan event natuurlijk ook vanuit andere hoek komen, al dan niet gerelateerd aan acties van de fed.

Grappig dat een kind van 12 zoveel intelligenter is dan de overgrote meerderheid van de bevolking.

• Topic Starter Topic Starter
zo grappig is het niet, de meeste volwassenen zijn meestal allang "verpest" door het "systeem"

.

Laatst bewerkt:

De OWS'ers richten zich op de rijken en elite maar dat is een verkeerde houding. Die rijken en elite zijn er altijd geweest. Wat veranderd is is de overheid die de balans steeds meer verstoort tussen arm/middenklasse/rijk door zich steeds te mengen in de economie, door subsidies uit te delen en grote campagne contributies te ontvangen van special interest groups. Het corporatisme/fascisme is het probleem. Niet Wall Street moet bezet worden, maar 1600 Pennsylvania Avenue. Het zal ook niet uitmaken of ze voor Obama of Romney gaan stemmen, beleid zal weinig veranderen. Ze kunnen nog protesteren tot ze een ons wegen.

Ja met het grote verschil dat de rijken de laatste paar jaar veel rijker zijn geworden, terwijl de middenklasse zo langzamerhand aan het verdwijnen is.

De middenklasse gaat gewoon kapot gemaakt worden de komende jaren denk ik. Er komt ws een grote depressie op globaal niveau. De rijken zullen er niet zoveel last van hebben, en de overheid zal de armsten natuurlijk willen steunen. Dus idd middenklasse genaaid.

De rijken zijn de laatste jaren flink vooruit gegaan dat zegt al genoeg denk ik zo.
Daarom geef ik die gasten die zeggen "wij zijn de 99%" gelijk.
Het is toch belachelijk dat de familie Rockefeller en Rothschild meer dan de helft van het geld bezit op de hele aardbol.

De rijken zijn de laatste jaren flink vooruit gegaan dat zegt al genoeg denk ik zo.
Het is toch belachelijk dat de familie Rockefeller en Rothschild meer dan de helft van het geld bezit op de hele aardbol.
Ik geef ze voor de helft gelijk. Helaas zijn veel van die gasten tegen kapitalisme omdat ze het allemaal op één grote hoop gooien. Er zitten er ook tussen die het wél begrijpen gelukkig. Maar vaak ook van die haters die gewoon werkloos en jaloers zijn. Scheer ze niet allemaal over dezelfde kam maar je snapt wat ik bedoel. Die rijke families, tja ook niet allemaal zuiver op de graat natuurlijk. Maar het grootste probleem is toch dat er geen normale marktwerking meer is. En dat ligt niet aan één of andere rijkaard maar meer aan slecht bestuur.

Weet dat ze veel geld bezitten maar dat laatste feit is wel sterk.

Laatst bewerkt:
Goldman's Global Domination Is Now Complete As Its Mark Carney Takes Over Bank Of England

Back on July 3, we made an explicit and very simple prediction: "now that the natural succession path at the BOE has been terminally derailed, it brings up those two other gentlemen already brought up previously as potential future heads of the BOE, both of whom just happened to work, or still do, at... Goldman Sachs: Canada's Mark Carney or Goldman's Jim O'Neil. Granted both have denied press speculation they will replace Mervyn King, but it's not like it would be the first time a banker lied to anyone now, would it (and makes one wonder if this whole affair was not merely orchestrated by the Squid from the get go... but no, that would be a 'conspiracy theory'.)" We are, once again, 100% correct, and have beaten all the bookie odds which had Tucker as a favorite and Mark Carney as along odds outsider. Pity: all one needs to realize and remember how the events in the world play out is to remember one simple thing: GOLDMAN SACHS RUNS IT.
Everything else is secondary.

As we expected months ago, it has just been confirmed.

•MARK CARNEY NAMED AS NEXT BANK OF ENGLAND GOVERNOR
•OSBORNE: CARNEY WILL BRING FRESH PERSPECTIVE
•OSBORNE: CARNEY WON'T COMMENT ON U.K. POLICY BEFORE TAKING POST
•BANK OF CANADA GOVERNOR CARNEY SAYS HONORED TO ACCEPT BOE ROLE
•OSBORNE SAYS U.K. NEEDS `THE VERY BEST' AT THIS TIME
•OSBORNE SAYS CARNEY IS BEST, MOST EXPERIENCED CANDIDATE
And as we showed back on July 26...
http://www.zerohedge.com/news/2012-...plete-its-mark-carney-takes-over-bank-england

Europe before:
Goldman%20Europe%20Old.jpg

and After:
GS%20European%20Domination.jpg

De echte global crime family die overal wel een chapter heeft.

WILLEMSTAD - Curaçao krijgt een bankier als tussenpremier. Dat heeft de leider van de grootste partij van het eiland, Helmin Wiels van Pueblo Soberano, maandag bekendgemaakt.
Het gaat om de directeur van de Postspaarbank Daniël Hodge.
Om bestaande problemen op het gebied van onder meer financiën en de gezondheidszorg aan te pakken, krijgt Curaçao begin volgend jaar een zogenaamd zakenkabinet met deskundigen in plaats van ministers. Na zes maanden volgt er dan een politiek kabinet.
De beoogde ministers zijn grotendeels deskundigen op hun terrein, waaronder de huidige inspecteur-generaal voor Onderwijs als Onderwijsminister en de directeur van de Inspectie Volksgezondheid als minister van Volksgezondheid.

Banken haattopic :roflol:

ik Haat banken. Leen je 100 000 euro, betaal je uiteindelijk 300 000 euro af. Diefstal.

Terug
Naar boven