Fitness Seller

IF, and only IF.

Jasse

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m78
Massa
66kg
Vetpercentage
9%
Ik ga nu nog lang geen anabolen gebruiken, wegens mijn leeftijd, maar als jullie wel moeten begrijpen wil ik eerst grondige research doen, daar ben ik nu ook mee bezig.

Mijn vraag is de volgende: Als je gevoelig bent voor gyno, en je doet lichte kuren omtrent 500-800mg. Hoe moet je dan Nolva/aromasin/.... in je kuur verwerken, iemand met een voorbeeldkuur of advies?

En als je nog gyno hebt uit de pubertijd, kan je die ook verminderen met nolva/aromasin?

Thanks in advance.

Laatst bewerkt:
Ik ga nu nog lang geen anabolen gebruiken, wegens mijn leeftijd, maar als jullie wel moeten begrijpen wil ik eerst grondige research doen, daar ben ik nu ook mee bezig.

Mijn vraag is de volgende: Als je gevoelig bent voor gyno, en je doet lichte kuren omtrent 500-800mg. Hoe moet je dan Nolva/aromasin/.... in je kuur verwerken, iemand met een voorbeeldkuur of advies?

En als je nog gyno hebt uit de pubertijd, kan je die ook verminderen met nolva/aromasin?

Thanks in advance.
wnr gyno optreed aro innemen 10mg ed tothet wegtrekt nolva innemen gwn als nakuur. En nee de gyno van je puberteit gaat niet weg. Kan alleen operatief verholpen worden. En als je geen gyno wilt moet je kuren met 8bf komt t nauwelijks voor. En al je echt aanleg hebt voor gyno moet je geen aromatiserende aas stacken.

Hoop dat t wat duidelijk voor je is geworden.

• Topic Starter Topic Starter
wnr gyno optreed aro innemen 10mg ed tothet wegtrekt nolva innemen gwn als nakuur. En nee de gyno van je puberteit gaat niet weg. Kan alleen operatief verholpen worden. En als je geen gyno wilt moet je kuren met 8bf komt t nauwelijks voor. En al je echt aanleg hebt voor gyno moet je geen aromatiserende aas stacken.

Hoop dat t wat duidelijk voor je is geworden.

Hoe zit het met de aromatase in de gevallen van test en tren?

500 tot 800mg is niet echt een lichte kuur, wat voor aas bedoel je dan?

Kan er ook nolva worden gebruikt mocht er gyno optreden during kuur?

500 of 800 test is toch wel ff n verschil.. dan ga je gewoon tegen de gram aan maargoed.

Hoezo denk je dat je "gevoelig" bent voor gyno? Als jij dat op die foto bent dan zie ik niet waar jou gyno zit hoor.

en lul niet je gaat wel anabolen gebruiken :D:D:D

500 of 800 test is toch wel ff n verschil.. dan ga je gewoon tegen de gram aan maargoed.

Hoezo denk je dat je "gevoelig" bent voor gyno? Als jij dat op die foto bent dan zie ik niet waar jou gyno zit hoor.

en lul niet je gaat wel anabolen gebruiken :D:D:D

Denk je dat ik foto's maak waarop je mijn gyno kan zien? Not really bro

misschien moet je dat eens doen. Als jij gyno hebt dan heeft de halve wereld gyno.....

en ga gewoon die 500test in je bil spuiten en zeur niet. BRO

Dus in principe heb je normaal niks achtr je tepel? Ik voel wel iets achter me tepels. Het is niet hard als een knikker maar wel hard als rubber (veert dus beetje mee) ofzo.
Maar of dit nou vet bult is of gyno...

Dus in principe heb je normaal niks achtr je tepel? Ik voel wel iets achter me tepels. Het is niet hard als een knikker maar wel hard als rubber (veert dus beetje mee) ofzo.

er zit standaard weefsel achter de tepel. Bij zowel mannen als vrouwen
edit; vaak "hard" gevoelig weefsel(als het aan t groeien is) Als je vanuit je jeugd al gyno hebt dan weet je dit allang... ziet er namelijk gewoon niet uit..

is bij mij dood klierweefsel dat is achtergeblijven tijdens mijn fat loss.

Dood weefsel LOL als je necrotisch weefsel hebt in je t**ten dan heb je een probleem van een geheel andere orde als een gyno. :D FAKE

Heb echo's, scans en onderzoeken gehad. Is dood weefsel maar kan volgens niemand kwaad.

Wat een hoop bs hiero.
Ari tegen tren gyno en aromasin tot het wegtrekt...Dood weefsel..

At TS, zoek gewoon gij zult vinden, lees wat op dit forum van forumleden die weten waar ze het over hebben.
Elke week zijn er nieuwe gyno topics.

Wat een hoop bs hiero.
Ari tegen tren gyno en aromasin tot het wegtrekt...Dood weefsel..

At TS, zoek gewoon gij zult vinden, lees wat op dit forum van forumleden die weten waar ze het over hebben.
Elke week zijn er nieuwe gyno topics.

Lezen zou jij ook beter eens doen. Ik kwam niet met vragen over gyno, maar hoe je gynogevoeligheid in je kuur moet verwerken. Op die manier kon ik meningen hier vergelijken, maar heb nog weinig handige reacties gehad.

Lezen zou jij ook beter eens doen. Ik kwam niet met vragen over gyno, maar hoe je gynogevoeligheid in je kuur moet verwerken. Op die manier kon ik meningen hier vergelijken, maar heb nog weinig handige reacties gehad.

Ja dan gaat het toch over gyno..
Preventief in dit geval, zoals vele andere topics in deze sectie.

---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:02 ----------

Zelfs in je openingspost heb je het nog over puberale gyno..
Of dit nog kan wegtrekken...
Gast ik help je, maar ga niks voorkauwen dat je zelf gewoon makkelijk kunt vinden.

Terug
Naar boven