XXL Nutrition

IG Masteron

Status
Niet open voor verdere reacties.

H3LLRAIS3R

Advanced Bodybuilder
Waardering
40
Lengte
1m80
Massa
87kg
Vetpercentage
12%
Doet deze Mast wel iets?

Ik wil het merk niet afkraken want bekende van mij zeggen dat ze heel goed gaan op de test e hiervan, maar ik merk bar weinig niet harder worden (niet zo heel gek met 12%) maar ook geen verhoogd libido en ik word nog steeds paffig van de test, dit had ik op andere masteron niet.
Mss heb ik een fake te pakken?

test e 600
mast e 600

foto voor duidelijkheid
15nwpd3.jpg

Real, zijn geen fakes van

Real. Hoevaak moet dat nog gevraagd worden bij sommige labs? En welke hardheid wil je in godsnaam merken op 12%

Feit is wel dat TS zegt dat hij op andere Masteron een ander effect/gevoel had dus ik begrijp wel dat hij een topic start :)

Gear is echt van IG, over de doseringen/kwaliteit en onze ervaringen mogen we hier verder niks zeggen dus heeft TS er verder niet veel aan.

• Topic Starter Topic Starter
Real. Hoevaak moet dat nog gevraagd worden bij sommige labs? En welke hardheid wil je in godsnaam merken op 12%

Als je vochtig wordt van je test zou ik eens naar je voeding kijken ipv gear de schuld geven :o

Beste Pleister en Wovano ik geef zelf al aan dat niet zo zeer om de hardheid ging maar meer om mijn niet verhoogde libido en ik echt letterlijk opblaas, wat ik bij andere masterons niet deed.
Bij deze masteron merk ik gewoon duidelijk verschil.
Het enige wat ik wou weten of er een mogelijkheid is dat er nu wel fakes zijn of wat helaas niet besproken mag worden wat ik vergeten was de kwaliteit van andere UG's.

Ik weet nu verder dus voldoende geen fakes dus, zal mijn probleem ergens anders moeten zoeken.
Toch nog bedankt voor jullie input.

En bedankt Punjab en Aerospeed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven