Fitness Seller

IGF in Thailand?

Volgens mij wel.. Ze lopen er wel wat achter imo, maar IGF zullen ze onderhand wel hebben in de apo daar! Ga je er een tijdje op vakantie ofzo??

Iemand een idee wat de HGH daar kost,zal wel veel schelen,niet?

ik ga er in het najaar naartoe, maar ik zou daar echt geen streken uit durven halen.

je zou daar een jaartje vast moeten zitten....

Hey Jonnie,

Waarom begin je nu al aan IGF te denken terwijl je nog maar een paar kuurtje, van alleen orals gehad hebt?
Ik denk dat je nog genoeg kan behalen zonder dat hoor..
Of ben je van plan om het op te nemen in je nakuur ofzo?

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga aan het einde van dit jaar een paar weken naar Thailand. Een maatje van me gaat al jaren en neemt altijd wat mee terug of stuurt het gewoon naar huis de dag voor vertrek.

IGF is niet voor mijzelf maar voor dat maatje van mij. Ik hou het voorlopig bij de "normale" spullen.

HgH is ongeveer 80 euro voor een box jintropin, ze kunnen het daar ook speciaal verpakken zodat je het gekoeld naar huis kunt opsturen.

Nou ik zie in december wel of het te krijgen is, anders zal het vast wel volgend jaar.

Iemand een idee wat de HGH daar kost,zal wel veel schelen,niet?

Sth in Mexico (somatropine) viel wel mee. Omgerekend kwam ik op iets meer dan 150EUR/ kit uit.

Maar moet gekoeld vervoerd worden...om nu met een koelbox vol sth om je nek op Schiphol aan te komen......slecht idee :D

@ glenn: Ze verkopen er vanalles op straat en in de apotheek:D een maat van me gaat er elk jaar heen, en die haalt alles gewoon van de apotheek.. Als ik hem moet geloven hebben ze daar zo ongeveer alles. ( hij gebruikt ook vanalles:D )

Terug
Naar boven