AndroidHealthClinic

IGF-LR1 mix

boes83

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
Lengte
1m76
Massa
110kg
Vetpercentage
11%
Heb 1mg igf met 3ml acetic acid 0,6%. Nu is het makkelijker met doseren wanneer je een 4ml oplossing hebt. Is het mogelijk om bij de 3ml oplossing van igf en acc nog 1 ml sterile water bij te voegen?

Aan dit antwoord heb je weinig, maar ik zou zelf denken dat het wel kan. Waarom heb je niet meer AA ?

Ik las op een US board een erg handige tip hiervoor. Doel is zo min mogelijk AA en toch de voordelen van lang bewaren.

Back-Loading With Bacteriostatic Water (BW)
Back-loading is a process in which you dilute the IGF-1/AA solution that is in your syringe. The point is to dilute the acidity to a point that it will no longer cause tissue necrosis (death/damage) or pain upon injection. It is recommended to dilute no less than 4:1 (4 parts BW to 1 part IGF-1/AA)
Zie deze IGF gebruikers gids (onderaan staat het)

Uitleg in mijn eigen woorden:

1000mcg heeft minimaal 1 ml oplosmiddel nodig. Op je insuline spuit staan units en die zijn verdeeld in 5 subdelen. --> als je 1ml in 1000mcg doet is 1 unit 100mcg en elk klein streepje 20mcg.

Stel je doel is 60 mcg injecteren; dat is dus de mini hoeveelheid van 3 sub streepjes (0,06ml) dat is even precies kijken want het nadeel van weinig oplosmiddel is snel een verkeerde dosis. Maar het lukt nog wel met een insulinespuit 100iu.

Maar voordat je AA met peptiden optrekt trek je water of ba water op. Om geen pijn te hebben en minder/geen schade aan de cellen doe je dat in de verhouding 1:4 3 substreepjes/0,06ml peptidden AA oplossing --> 12 substreepjes/0,24 ml water --> 12 substreepjes is 2 units en twee substreepjes en dat trek je als eerste op in je spuit. Dan trek je de AA met peptiden op en zit er als het goed is 2.5 unit oplossing in. Die hoeveelheid is heel makkelijk subq of IM te spuiten.

Dit hele verhaal zou je ook met 2ml AA kunnen doen maar dan moet je alles ff omrekenen. Ik kies daar niet voor, ik injecteer het liefst zo min mogelijk volume.

Om terug op TS te komen; je heoft dus helemaal niet BA en AA water te mengen in de bewaar vial. Aangetoond is dat bewaren optimaal is in 0.6%AA en dat kan dus met maar 1ml/mg peptiden al. De rest is water. Resultaat; minder pijnlijke injectie en minder schade aan de cellen.

Terug
Naar boven