AndroidHealthClinic

Igf lr3?????

PLayGRounD

Novice
Waardering
0
Ik heb een vraag over ifg lr3

Wat is het verschil tussen ifg en gh en sth ik heb al veel gezocht, maar snap er niet echt veel van, wie kan het me op een simpele manier uitleggen.

En dan nog een vraag: het gruik van Ifg lr3 is dat op leeftijd verbonden.

Ik ben zelf 24 en ik heb gehoord dat bijvoorbeeld bij sth je het beter pas na je 28ste kan gebruiken,vanwegen het feit dat je kraak been mee gaat groeien,onderandere je kaak en je neus enz.

is dat een fabel dat dat met leeftijd verbonden is/en is dat dan ook met Ifg lr3.

Wie kan mij vraag beantwoorden

Alvast bedankt.

er staat heel veel info oa in de stickies over deze middelen!
zoek en gij zult vinden...

• Topic Starter Topic Starter
ja dat heb ik dus gedaan maar ik heb niet de antwoorden op mijn vraag gevonden ik heb van alle soorte info gevonde behalven op die vragen die ik stelde.

PLayGRounD zei:
Ik heb een vraag over ifg lr3

Wat is het verschil tussen ifg en gh en sth ik heb al veel gezocht, maar snap er niet echt veel van, wie kan het me op een simpele manier uitleggen.

En dan nog een vraag: het gruik van Ifg lr3 is dat op leeftijd verbonden.

Ik ben zelf 24 en ik heb gehoord dat bijvoorbeeld bij sth je het beter pas na je 28ste kan gebruiken,vanwegen het feit dat je kraak been mee gaat groeien,onderandere je kaak en je neus enz.

is dat een fabel dat dat met leeftijd verbonden is/en is dat dan ook met Ifg lr3.

Wie kan mij vraag beantwoorden

Alvast bedankt.
Mag ik je dan ook ff vragen waarom je nu al aan de IGF wilt?En ik ken genoeg gasten die STH en IGF gebruiken en die zijn ook rond de 24-28.

Ik zelf zit er ook over te brainstormen maar ik heb ook al aardig wat gekuurd,Een advies van mij laat deze middelen liggen tot je ze echt nodig hebt hoe sneller en eerder je zware middelen gaat pakken hoe moeilijker je het maakt voor je eigen.

Ik ben onlangs 26 geworden, en ben nu bezig met mn eerste IGF kuurtje. Mn groeischijf is toch al gesloten, al lang voor ik mn eerste dbolletje naarbinnen werkte.

Ik zie het probleem/gevaar niet.

Daarnaast heb ik begrepen dat IGF of sth een prima ondersteuning is indien men in de puberteit onvoldoende groeit (botten).

Nou ja uhm ik train nu onderhand 6 1/2 jaar en heb wel wat kuurtjes gehad,ik groei niet echt super hard meer en ben ook niet echt super groot.het licht ook aan mijn gentische bepaling, en zo ver ik heb gelzen veranderd ifg ook wel een beetje je gene. dus ff wat info vragen over ifg, en je kan maar niet genoeg info over innen.

Leviathan zei:
Ik ben onlangs 26 geworden, en ben nu bezig met mn eerste IGF kuurtje. Mn groeischijf is toch al gesloten, al lang voor ik mn eerste dbolletje naarbinnen werkte.

Ik zie het probleem/gevaar niet.

Daarnaast heb ik begrepen dat IGF of sth een prima ondersteuning is indien men in de puberteit onvoldoende groeit (botten).

Ja ik heb je log gevolgd tot dat je er me kaptte :D jammer

Maar bedankt voor de info.

PLayGRounD zei:
Ja ik heb je log gevolgd tot dat je er me kaptte :D jammer

Maar bedankt voor de info.

Ik sluit m nog wel af. :D

Ben tot dusver heel iets aangekomen, en mn BF is iets afgenomen.

Verder is alles een stuk voller geworden, en meer definitie in schouders en triceps.

Leviathan zei:
Ik sluit m nog wel af. :D

Ben tot dusver heel iets aangekomen, en mn BF is iets afgenomen.

Verder is alles een stuk voller geworden, en meer definitie in schouders en triceps.

Hoe lang ben je nu bezig?

Terug
Naar boven