Fitness Seller

Ijsland staat op ebay

zal ik er wel even op bieden.
heb toch paypal.;als elk lid nu even wat geld bij elkaar zoekt.
noemen we het DBB-country.

je kan ook vragen stellen aan de verkoper.
Q: Can you let me know if my mum is still there? She went last week & hasn't returned. 10-Oct-08
A: All Mums will be removed before the item is sold. :roflol:

Laten alle DBB leden gezamelijk betalen, dan maken we er een groot krachthonk van.

Blijkbaar een ontevreden Icesave spaarder...

Verschepen ze ook naar Nederland?

Je ziet het steeds vaker dat men landen te koop aanbied op e-bay. Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat "Arnoldfan" gisteren Marokko heeft opgekocht.

shit er is al 10 miljoen geboden:roflol:
niet duur, krijg je heel wat sauna's en natuurlijke bubbelbaden voor terug :D

Q: Hello dare A's a banker in Nigeria Ah wos tinkin about putting £500000000000000000 in one of your banks so can you send me your bank deatails(one which is not busticated) so ah can remit de money. Ah only ask you to send me a box of herring(frozen)as it is damn hot out here in lagos

A: Sounds great I will send you my bank account number, sort code and pin etc immediately - but I will put it in an email (to post those details here would just be sillu!)

Q: Do you have any other countries for sale, but for less? I'm not made of money you know.

A: Please keep an eye on my future auctionss, I expect to be listing Belgium in the next few weeks.

Q: I'm a bit concerned that your feedback is rather low for someone auctioning a northern european country. Don't you think it would be sensible to sell a few bankrupt sub-states such as California first to build up your rating?

A: You would feel more comfortable with a powerseller?

:roflol:

Is wel ****ed up mensen die nu hun geld nodig hebben en er niet aankunnen. Bij een Ijslandse bank.
Ijsland zal nog lang de crisis voelen.
Er wonen maar iets van 300.000 mensen +- West-Vlaanderen.
Hoe dat die hun banken gaan "redden".

jammer al verwijdert... of verkocht? :D
was er een "nu kopen" optie?

lol DBB country :roflol:

nee niet verkocht maar verwijderd.. Jammer maarja, ze moeten ergens de grens leggen, hoe grappig het ook is. :D

had gehoord dat er een of andere pief het gekocht had...
heeft ervoor in rusland gezeten met een bierbrouwerrij, die hij voor 400mlj heeft verkocht aan heineke. Hij is dus weer naar ijslandse bank gegaan en heeft daar zijn safty in gestoken. probleem met hun bankenzooi opgelost ;)

funny haha :D

Terug
Naar boven