AndroidHealthClinic

Ik ben een hardcore bodybuilder verdorie!! deel 2

Bezoekers in dit topic

Levrone@

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2003
Berichten
1.639
Waardering
0
Mede Geinspireerd door Bos, heb ik hier mijn eigen versie van mij eigen ervaringen als bodybuilder!!

Oke Bro's

Maak de zin af ; je bent harcore bodybuilder als


1. Je de sportschool binnenloopt en iedereen kijkt naar je (en wat brabbelt tegen haar/hem partner) net alsof je uit mars komt.

2. Je traint met veel herrie en geschreeuw, alsof je gemarteld wordt .

3. Je traint alleen met de grootste dumbbells, niet met die kleine dunne gevalletjes die zijn voor de dames geschikt.


4.Je gooit zoveel gewicht op de stang als je gaat bankdrukken, dat het in feite fysiek onmogelijk is om 6 herhalingen te maken, maar je stopt pas als je er 8 herhalingen eruit hebt geperst (met behulp van je buddy)

5. Je draagt geen t-schirt's in de zomer omdat je vindt dat je armen nog te klein zijn>je gaat er pas 1 dragen als je armen zo groot zijn dat mensen een spontane beroerte krijgen als je je zien.

6. Je veroorbeert zoveel kip en rijst per week , dat die hoeveelheid genoeg is om een een huminaitere dropping te organiseren voor een klein land in afrika.

7. Je staat elke dag een half uur eerder op, om buiten te joggen voor je cardio weer of geen weer , 5 dagen in de week, en smokkelen?! hey ,wat is dat ;dat woord ken ik niet.


NOg tips om iemand nog meer hardcore te maken ???


Hoor ze graag!






5.:D :D :D
 
Je bent een hardcore bb'er als je jezelf in de gym voor de spiegel smijt, je T-shirt uitdoet, jezelf op je borst begint te bonken en "oleoleoleooo" geluiden slaakt, met een diehard smile op je gezicht à la "Jack Nicholson".. Van kop tot teen bezweet je spieren telkens een voor een met volle kracht opspant en zo de gym een private free mister olympia show geeft..

Er is er zo een bij ons, maar dan minder parodie als de deze..

:D ;)
 
Back
Naar boven