MuscleMeat

Ik denk dat ik veel eet maar ik kom niet aan

Waardering
0
hallo ik ben Charles Aloserij .
En ik heb het idee dat ik best veel eet. Maar toch niet echt goed aankom
ik blijf steeds hangen op het gewicht 75 76 kilo .Ik heb een tijd gehad ongeveer een half jaar dat ik van 69 kilo naar de 75 ben gekomen meer wilt er niet meer aankomen lijkt wel weeg al maanden ongeveer 75 kilo
dit is wat ik op een werkdag eet . Ben benieuwd of mensen met goede tips zijn

7.00 Mammoth 2500
2 boterhammen met kaas

10.00 4 boterhammen met 1 daarvan kaas en de ander pindakaas en een half bakje kwak

13.00 4 boterhammen allemaal met tonijn erop

15.00 4 boterhammen met 1 daarvan kaas en de ander pindakaas

17.30 is verschillend maar meestal eet ik dan wel veel vooral als het pasta s zijn
met stuk vlees

18.30 drink ik Mammoth 2500 of Pure Whey voor de training

20.30 na de training drink nog is Pure Whey en eet ik nog 2 boterhammen

voor het slapen eet ik nog een half bakje kwark

Alvast Bedankt

Zijn dat witte boterhammetjes of bruine ?
Je varieert ook wel erg weinig .
Eet ook eens wat kaas en noten .
Drink volle melk .
En eet vast voedsel ipv die enorme hoeveelheid shakes...

s'ochtends meer eten en savonds na het trainen meer eten, zie die mammoth shake maar als een aanvulling

ik blijf steeds hangen op het gewicht 75 76 kilo .Ik heb een tijd gehad ongeveer een half jaar dat ik van 69 kilo naar de 75 ben gekomen meer wilt er niet meer aankomen lijkt wel weeg al maanden ongeveer 75 kilo

Schijnbaar heb je dat toch nog meer nodig... dus meereten!
bijvoorbeeld 2 warme maaltijden

dit is wat ik op een werkdag eet . Ben benieuwd of mensen met goede tips zijn

7.00 Mammoth 2500
2 boterhammen met kaas

10.00 4 boterhammen met 1 daarvan kaas en de ander pindakaas en een half bakje kwak

13.00 4 boterhammen allemaal met tonijn erop

15.00 4 boterhammen met 1 daarvan kaas en de ander pindakaas

17.30 is verschillend maar meestal eet ik dan wel veel vooral als het pasta s zijn
met stuk vlees

18.30 drink ik Mammoth 2500 of Pure Whey voor de training

20.30 na de training drink nog is Pure Whey en eet ik nog 2 boterhammen

voor het slapen eet ik nog een half bakje kwark

Alvast Bedankt

En hoeveel calorieen is dat met elkaar ?

(overigens kan je lichaam na het sporten meer gebruiken dan een beetje whey, 2 boterhammen en een half bakje kwark voordat je 8 uur lang in bed gaat liggen... dus als je een moment zoekt om meer te eten is dat er wellicht eentje)

's Avonds meer eten.

na de training idd wat meer eten, koolhydraten zijn erg belangrijk na de training. Probeer voor het slapen gaan de nadruk te leggen op langzame eiwitten

Hoe ziet je voedingsschemaerop op de 3 niet-trainingsdagen (mbt eiwitten) want zoals ik het nu zie haal je alleen je eiwitten uit een half bakje kwark en de tonijn

na de training idd wat meer eten, koolhydraten zijn erg belangrijk na de training. Probeer voor het slapen gaan de nadruk te leggen op langzame eiwitten

Hoe ziet je voedingsschemaerop op de 3 niet-trainingsdagen (mbt eiwitten) want zoals ik het nu zie haal je alleen je eiwitten uit een half bakje kwark en de tonijn

Hij zal de eiwitten ook uit de shakes, melk en pindakaas halen: Dat samen met de kwark en tonijn is toch redelijk eiwitrijk eten? Of zie ik dat nu verkeerd?

Als ik alles op tel 14 bruine boterhammen + 2 shakes (Hoeveel gram?) en wat kwark is redelijk veel Kcals. Misschien iets minder eten per keer, bijv: 3 ipv 4 boterhammen en dan een extra eet moment toevoegen, voor een meer constante toevoer. EN zoals andere al zeiden: voor het slapen gaan langzame eiwitten en na het trainen koolhydraten: Wheyshake en jogurt/kwark met crusli en een banaantje? Weet niet wat de rest ook daarvan vind. Klinkt goed in mijn oren.

gewoon 2 grote warme maaltijden toevoeg, en je eten rustig opbouwen totdat je wel aankomt. Zorg wel dat alles wat je eet schoon is!

Hij zal de eiwitten ook uit de shakes, melk en pindakaas halen: Dat samen met de kwark en tonijn is toch redelijk eiwitrijk eten? Of zie ik dat nu verkeerd?

Als ik alles op tel 14 bruine boterhammen + 2 shakes (Hoeveel gram?) en wat kwark is redelijk veel Kcals. Misschien iets minder eten per keer, bijv: 3 ipv 4 boterhammen en dan een extra eet moment toevoegen, voor een meer constante toevoer. EN zoals andere al zeiden: voor het slapen gaan langzame eiwitten en na het trainen koolhydraten: Wheyshake en jogurt/kwark met crusli en een banaantje? Weet niet wat de rest ook daarvan vind. Klinkt goed in mijn oren.

op niet trainingsdagen haalt hij zen eiwitten alleen uit tonijn en kwark, dan haal je niet genoeg eiwitten. Het lijkt me ook niet slim om te zeggen dat hij minder meot eten als hij geen gewicht aankomt, dat is gewoon een indicatie dat je te weinig eet namelijk. ;)

edit: Charles en ik hebben het er toenet nog over gehad, hij zit op dit moment zon 500 kcal boven zijn onderhoud (dus goed in de bulk) en lijkt nu aan te komen. Zijn kracht gaat nu ook iig stukken voorruit

op niet trainingsdagen haalt hij zen eiwitten alleen uit tonijn en kwark, dan haal je niet genoeg eiwitten.

Waarom niet? als hij dr genoeg van neemt. Pindakaas en melk zitten trouwens ook eiwitten in.

Eiwit lijkt me het probleem niet. Mischien een snelle stofwisseling en moet je nog meer eten. Zou om de 2 week gaan wegen en dan iedere keer 200 kcal of meer erbij nemen.

Waarom niet? als hij dr genoeg van neemt. Pindakaas en melk zitten trouwens ook eiwitten in.

Eiwit lijkt me het probleem niet. Mischien een snelle stofwisseling en moet je nog meer eten. Zou om de 2 week gaan wegen en dan iedere keer 200 kcal of meer erbij nemen.

waar zie jij melk staan? uit 4 boterhammen met tonijn en een half bakje haal je niet genoeg eiwitten voor een hele dag hoor( en als het al zo was zouden de eiwitten die hij binnekrijgt niet goed verdeeld zijn over de dag). hij neemt zen shakes op waterbasis ;)

Maar ik denk ook niet dat het aantal eiwitten op dit moment de beperkende factor is, eerder zijn kcal inname, maar als hij deze opschroeft is zijn eiwit inname de eerst volgende beperkende factor denk ik zo (als je van 2 gram per kilo lichaamsgewicht aan eiwitten uitgaat)

op niet trainingsdagen haalt hij zen eiwitten alleen uit tonijn en kwark, dan haal je niet genoeg eiwitten. Het lijkt me ook niet slim om te zeggen dat hij minder meot eten als hij geen gewicht aankomt, dat is gewoon een indicatie dat je te weinig eet namelijk. ;)

edit: Charles en ik hebben het er toenet nog over gehad, hij zit op dit moment zon 500 kcal boven zijn onderhoud (dus goed in de bulk) en lijkt nu aan te komen. Zijn kracht gaat nu ook iig stukken voorruit

Als hij nu vooruit gaat is het goed. Verder zei ik niet dat hij minder moest gaan eten in totaal: Maar minder in per keer, een betere verdeling: extra eetmoment. Bijv: ipv 3x 4 boterhammen = 12. 4x 3 boterhammen = ook 12 maar meer verdeeld.

Kom je niet bij? Meer eten....

succes

Als hij nu vooruit gaat is het goed. Verder zei ik niet dat hij minder moest gaan eten in totaal: Maar minder in per keer, een betere verdeling: extra eetmoment. Bijv: ipv 3x 4 boterhammen = 12. 4x 3 boterhammen = ook 12 maar meer verdeeld.

mja normaal heb je wel een punt, maar hij eet al 6 x per dag dus meer eetmomenten zijn niet echt nodig he

• Topic Starter Topic Starter
Uhm denken jullie Als ik s ochtens meer zou eten havermout of musli dat Ik dan meer aan ga komen en na de training nog een portie warm eten. Zou eten gaat dat helpen denken jullie ??

Uhm denken jullie Als ik s ochtens meer zou eten havermout of musli dat Ik dan meer aan ga komen en na de training nog een portie warm eten. Zou eten gaat dat helpen denken jullie ??

eet op trainingsdagen na de training een warme maaltijd (alleen pop trainingsdagen om mee te beginnen) en eet smorgens meer dan komt het goed denk

Kom je niet bij? Meer eten....

succes

Correct. Zoals eerder gezegd.. meer variëren. Denk aan noten zoals cashew-noten, studentenhaver (mijn favoriet) of pinda's of... Gooi er een liter melk bij, of als een beetje spek niet uitmaakt, chocolademelk. Kwark, brinta, havermout... maakt niet uit wat. Kijk alleen uit dat je niet te veel junk eet. Gewoon zorgen dat je totale kcals inname voldoende is. Je komt niet aan? Je eet te weinig.. Maak je ook niet te druk om eiwitten of KH/E/V verhoudingen. Zorg dat je totale kcals inname op een dag voldoende is en je gaint. Nogmaals: als je niet aankomt eet je te weinig.

Terug
Naar boven