AndroidHealthClinic

ik ga bestellen bij 1fast400

RvR

Freaky Bodybuilder
Waardering
66
Lengte
1m78
Massa
105kg
en dan vraag ik me af welke producten ik daar vandaan moet halen.. ik ga geen whey kopen, want ik wil geen pakket van 20 kilo..

wel haal ik in ieder geval 2 kilo CEE
maar ik vraag me af of er nog meer dingen zijn die ik echt daar vandaan moet hebben, omdat ze goedkoop zijn of weet ik het??

een beetje een lomp gestelde vraag, maar ik hoop toch dat mensen er een beetje raad mee weten en me kunnen helpen..

whey moet je daar kopen

ik ben ook zéér tevreden van die whey daar (ON choco) :D

Ohja, als je toch zo graag die CEE wilt, koop gelijk 2000+ caps erbij die zul je echt nodig hebben!

ZMA eigen merk of ISS Research

Opti-Men van Optimum Nutrition.

BCAA+G van MRM

Ik wil ook gaan bestellen maar werd nogal sjacherijnig toen ik er achter kwam hoe ****ing hoog die verzendskosten tegenwoordig zijn! Kost potverdomme 20 euro per zak eiwit!!! Ik heb half jaar geleden nog besteld en toen was het nog de helft ofzo.

Ik wou eerst de bestelling plaatsen maar toen ging het niet omdat het totale gewicht te groot was (>75kg). Dus toen maar wat minder, maar toen kwamen er bijna 350 euro (:eek:) verzendskosten bij. En dan kan je hier ook nog eens van die t*fus invoerrechten gaan betalen.

Maarja, ik wou dus wat omega 3-6-9 caps bestellen, paar potjes ZMA, pot NOexplode, Paar kg ethyl bulk poeder, opti-men multi's, en dus een hele t*ring lading ON-whey. Maar na het zien van die verzendskosten heb ik het nog maar niet besteld.

Ik kan daar echt sjacherijnig van worden. Dat je gewoon hoe dan ook altijd belachelijk wordt afgezet als je wat supps wil kopen. Hier in NL is alles belachelijk duur, en wil je het uit de states halen en dat wordt het door allerlei bullshit kosten alsnog schandelig duur gemaakt...

Om nog maar niet te beginnen over die achterlijke apen van de douane. Die denken dat ze na 4 maanden nog ff een dikke vette rekening kunnen sturen. **** man ik kan dat niet uitstaan he. Ik wil verdomme goedkope supps hebben :mad:

laat het versturen onder usps krijg je zeker 100% geen naheffingen en het duurt ongeveer een week voordat je het thuis hebt..het is dus zeker de moeite waard..;)

jeremia zei:
laat het versturen onder usps krijg je zeker 100% geen naheffingen en het duurt ongeveer een week voordat je het thuis hebt..het is dus zeker de moeite waard..;)

Weet je wat dat kost per kg?

RvR zei:
en dan vraag ik me af welke producten ik daar vandaan moet halen.. ik ga geen whey kopen, want ik wil geen pakket van 20 kilo..

wel haal ik in ieder geval 2 kilo CEE
maar ik vraag me af of er nog meer dingen zijn die ik echt daar vandaan moet hebben, omdat ze goedkoop zijn of weet ik het??

een beetje een lomp gestelde vraag, maar ik hoop toch dat mensen er een beetje raad mee weten en me kunnen helpen..

kijk gewoon een beetje rond op de website, je vind altijd wel iets dat je wilt uitproberen of nodig hebt...teminste ik wel je er keuze genoeg..

ik bijv. ook goede dingen gelezen over hyperdrol...

Rob G zei:
Weet je wat dat kost per kg?

kerel je bent zowieso goedkoper uit dan als je in nederland besteld en je hebt er meer keuze..het is zeker wel de moeite waard heb zelf ook pas geleden besteld en had het binnen 8dagen geleverd met usps..

jeremia zei:
kerel je bent zowieso goedkoper uit dan als je in nederland besteld en je hebt er meer keuze..het is zeker wel de moeite waard heb zelf ook pas geleden besteld en had het binnen 8dagen geleverd met usps..

Jah hun hebben een maximum van 70 pond, das wel nadeel. Maar thnx voor de tip, ik zal wel eens ff checken!

jeremia zei:

Ik weet niet , maar heb je dan altijd wel de zekerheid dat je bestelling geleverd word?

Rob G zei:
k wil ook gaan bestellen maar werd nogal sjacherijnig toen ik er achter kwam hoe ****ing hoog die verzendskosten tegenwoordig zijn! Kost potverdomme 20 euro per zak eiwit!!! Ik heb half jaar geleden nog besteld en toen was het nog de helft ofzo.

Ik wou eerst de bestelling plaatsen maar toen ging het niet omdat het totale gewicht te groot was (>75kg). Dus toen maar wat minder, maar toen kwamen er bijna 350 euro () verzendskosten bij. En dan kan je hier ook nog eens van die t*fus invoerrechten gaan betalen.

Maarja, ik wou dus wat omega 3-6-9 caps bestellen, paar potjes ZMA, pot NOexplode, Paar kg ethyl bulk poeder, opti-men multi's, en dus een hele t*ring lading ON-whey. Maar na het zien van die verzendskosten heb ik het nog maar niet besteld.

Ik kan daar echt sjacherijnig van worden. Dat je gewoon hoe dan ook altijd belachelijk wordt afgezet als je wat supplementen wil kopen. Hier in NL is alles belachelijk duur, en wil je het uit de states halen en dat wordt het door allerlei bullshit kosten alsnog schandelig duur gemaakt...

Om nog maar niet te beginnen over die achterlijke apen van de douane. Die denken dat ze na 4 maanden nog ff een dikke vette rekening kunnen sturen. **** man ik kan dat niet uitstaan he. Ik wil verdomme goedkope supplementen hebben

Bestel dan gewoon in Engeland ;)

Terug
Naar boven