AndroidHealthClinic

Ik ga naar Marco Borsato

M@rsel

Huge Freak
Waardering
12
Bier en t**ten!

Vanavond ga ik naar Marco Borsato. Voor degene die ook gaan, je kan mij herkennen aan een ROOD t-shirt!

;) :D

Mazzel!

gecondoleerd

haha en hij is er nog trots op ook.

epic self ownage...

Volgens mij is hij Heaumeau.
Koop gewoon een cd van Marco als je het persé een keer wil horen ( kun je altijd nog skippen of de cd uitzetten ) :D

ik las vandaag in het ad een wijf die naar alle 10 ging :eek: 10 x 60 = 600 euro = ZIEK in dr hoofd

Ik doe het iets anders; pak vanavond vliegtuig naar Canarische Eilanden.

kon ik maar gaan :( wnnr komt ie nog es naar belgie?

Bier en t**ten!

Vanavond ga ik naar Marco Borsato. Voor degene die ook gaan, je kan mij herkennen aan een ROOD t-shirt!

;) :D

Mazzel!

Borsato is NIET 'bier en t**ten', eerder 'water en sufk*tten'. Wie heeft het mes op je keel gezet en dat je hebt ingestemd om mee te gaan, want dit kán toch niet uit vrije wil gebeurd zijn..? Je vriendin..? :p

Om je vast in de mood te laten komen voor vanavond want het thema is rood kunnen we je wel wat negatieve lees rode karma geven?

:D

Dat je naar Marco gaat kan ik me nog iets bij voorstellen, maar dat je als kuddedier een rood shirt aan doet... :o

Ik weet wel dat Marco een tijdje geleden wegens ondervoeding in het ziekenhuis heeft gelegen!
Telkens als Marco een hap van zn eten wou nemen draaide Leontien de bordjes om.

Rood... is de kleur van je maaaaaaaandverbaaaaaaaand

tja, t zou ook niet mijn eerste keus zijn, maar dat die gast een dikke show kan neerzetten met een retestrakke band, is een feit!

Terug
Naar boven