Fitness Seller

Ik hoor eigenlijk alleen maar positieve geluiden van UGL

dws

Novice
Waardering
0
Laat ik voorop stellen dat ik niks wil afzeiken, maar mijn vraag is of jullie het verstandig vinden om je UG shit te filteren, volgens deze thread is dit zelfs onvoldoende.

Mee eens of niet http://www.bodyofscience.com/dynamic/forum/viewtopic.php?t=2362

Posted: Thu Aug 03, 2006 12:56 pm Post subject: prefiltering
I was in UG-lab where they filtered new batches. It shattered me, I know they buy the best, but these are some prefilters ( 0.45 micron filter that is placed upon the 0.22 micron filter to prevent it from clogging ). Three out of four are heavely poluted, this makes you wonder what would happen if these powders would not be filtered profesionaly but b.e. through a coffee filter.

--------------------------------------------------------------------------------

Prefilters2.jpg
Description:

Filesize: 85.67 KB
Viewed: 63 Time(s)

--------------------------------------------------------------------------------

Prefilters1.jpg
Description:

Filesize: 132.42 KB
Viewed: 63 Time(s)

Back to top

dutchbodybuilder
Site Admin

Posted: Thu Aug 03, 2006 1:27 pm Post subject: 0.20 micron

Conclusie: Zelfs als je gewoon zelf na aankoop van UG lab roids je vials filtert met een 0.2 µm filter is dat niet genoeg om sterielmateriaal te verkrijgen.

Klinkt als: Wist u dat jonge zeehondjes worden doodgeknuppeld en niet doodgeschoten?

Iedereen is stiekem wel op de hoogte van de mindere steriliteit van UG producten maar we gebruiken ze massaal en er gebeurt, op een enkele onnozele lul na, geen ruk met die mensen. Tenzij we met z'n allen over 10 jaar ineens collectief de t*fus genieten. Maar da's van latere zorg. ;)

Slaap lekker, en remember: Volgende keer 'gewoon' alles HG kopen! :D

• Topic Starter Topic Starter
Mijn conclusie: iedereen heeft schijt aan de steriliteit, zolang je er maar van groeit, de rest kan me gestolen worden of is het toch misschien, ik zeg misschien een klein beetje verstandig om HG te gebruiken.

Of loop ik echt uit mijn nek te lullen:rolleyes:

Aburaihan....the best

Hehe Aburhain is al een paar keer langs gekomen in tests :D

Denk dat dat voor jouw tijd was Yzord. Alle, werkelijk álle spullen uit Iran/Egypte die onder de vlag van Organon/Schering worden gemaakt, bevatten significante hoeveelheden vervuiling. Daarom mogen die vials ook niet geexporteerd worden naar de EU, ze voldoen niet aan onze standaard.

Wil niet zeggen dat ze hetzelfde niveau hebben als de UG labs hoor, zeker niet, maar 100% steriel en in orde zoals Portugese Sust bijvoorbeeld zijn ze allerminst.

Alle HG the best of UG net zo goed, wat ik wil is alleen maar een discussie losmaken/voeren mbt de steriliteit van UG versus HG.

Ik heb zelf ook UG gebruikt, maar hoor vaak op dit forum "je hebt maar een lever of zoiets ??? ", doe het niet snik snik.

Maar even serieus, is het verstandig om UGL te gebruiken. Of wordt het gewoon in een "steriele" keuken geproduceerd:mad:

DBC01 zei:
Denk dat dat voor jouw tijd was Yzord. Alle, werkelijk álle spullen uit Iran/Egypte die onder de vlag van Organon/Schering worden gemaakt, bevatten significante hoeveelheden vervuiling.

:eek:

*duwt er nog eentje in*

Kan me niet voorstellen dat labs zoals GG en GS hun a.s in een keuken in elkaar flansen hoor.

En als het echt ongesteriliseerde troep zou zijn zou het forum wel doodgegooid worden met k*treacties,denk je zelf ook niet?

Onnodig topic dus.

Je hebt dat risico gewoon, je kuurt of je kuurt niet..
Als je niemand wilt beschuldigen maak je het toch gewoon zelf? :)
Dan heb je alleen jezelf om kwaad op te zijn!

Testo zei:
Kan me niet voorstellen dat labs zoals GG en GS hun a.s in een keuken in elkaar flansen hoor.

En als het echt ongesteriliseerde troep zou zijn zou het forum wel doodgegooid worden met k*treacties,denk je zelf ook niet?

Onnodig topic dus.

Dat lijkt mij ook niet, maar het probleem is dat we dat niet zeker weten, ziek zullen we er waarschijnlijk niet van worden, maar als ik naar de link kijk begin ik toch een beetje te twijfelen.

Als er iets getest wordt, is het alleen op de hoeveelheid, maar nooit op de steriliteit.

Misschien een idee om dat een keer te vragen aan bv de GG site:D

koen85 zei:
Je hebt dat risico gewoon, je kuurt of je kuurt niet..
Als je niemand wilt beschuldigen maak je het toch gewoon zelf? :)
Dan heb je alleen jezelf om kwaad op te zijn!

He, ik beschuldig niemand, ik denk dat ik voor iedereen spreek om onze shit zo veilig mogelijk te nemen/gebruiken.

Zelf maken is voor mij geen optie, maar de UG (bv GG) vragen om een test op steriliteit te laten uitvoeren, moet mij inziens geen probleem zijn

DBC01 zei:
Conclusie: Zelfs als je gewoon zelf na aankoop van UG lab roids je vials filtert met een 0.2 µm filter is dat niet genoeg om sterielmateriaal te verkrijgen.

Klinkt als: Wist u dat jonge zeehondjes worden doodgeknuppeld en niet doodgeschoten?
Iedereen is stiekem wel op de hoogte van de mindere steriliteit van UG producten maar we gebruiken ze massaal en er gebeurt, op een enkele onnozele lul na, geen ruk met die mensen. Tenzij we met z'n allen over 10 jaar ineens collectief de t*fus genieten. Maar da's van latere zorg. ;)

Slaap lekker, en remember: Volgende keer 'gewoon' alles HG kopen! :D

:roflol:

axestream zei:
Omdat de gebruikerservaringen genoeg zeggen denk ik. ;)

wat zeggen die dan, dat ze er geen ontsteking aan over gehouden hebben of zoiets.

Zoals ik eerder al aangaf heb ik van GG ook niks overgehouden, desondanks ik er van alles zag in drijven/dwarelen, jezus wat klinkt dat stom, maar goed we weten nog niks over de steriliteit.

Maar misschien ben ik de enige die zich daar min of meer een beetje druk om maak, en maakt het de gemiddelde BB geen ene ruk uit.

Opzich vind ik dit jammer, maar zoals testo al zei is dit misschien een onnodig topic, die geen meerwaarde aan dit forum levert:(

dws zei:
Zoals ik eerder al aangaf heb ik van GG ook niks overgehouden, desondanks ik er van alles zag in drijven/dwarelen, jezus wat klinkt dat stom, maar goed we weten nog niks over de steriliteit.

In wat voor vial zag je dat dan?

Ik ben er bijna zeker van dat je dan de trenbolone enth bedoelt want daar kwam het hormoon uit de oplossing waardoor je dus vlokjes zag in de olie.

Heeft vd rest niks met steriliteit te maken.

Als je mij vraagt waarom ik niet benieuwd ben naar de steriliteit is dat vanwege het feit dat ik een torenhoog vertrouwen heb in de produkten van GG omdat ik ze erg veel gebruikt heb en altijd zonder problemen dus dan is er voor mij geen reden om te denken dat er iets mis zou zijn.

Testo zei:
In wat voor vial zag je dat dan?

Ik ben er bijna zeker van dat je dan de trenbolone enth bedoelt want daar kwam het hormoon uit de oplossing waardoor je dus vlokjes zag in de olie.

Heeft vd rest niks met steriliteit te maken.

Als je mij vraagt waarom ik niet benieuwd ben naar de steriliteit is dat vanwege het feit dat ik een torenhoog vertrouwen heb in de produkten van GG omdat ik ze erg veel gebruikt heb en altijd zonder problemen dus dan is er voor mij geen reden om te denken dat er iets mis zou zijn.

Zal de tren wel zijn ja.
Lijkt op kleine deeltjes glas, maar zijn dus kristallen.

Ik twijfel geen moment aan de steriliteit.
Heb nog nooit iets gehad kwa ontstekingen etc.

Zoals al eerder werd aangegeven, lijkt het me niet dat deze labs thuis bezig zijn met hobby-bob doe-het-zelf kitjes.

Misschien bedoelt BOS wel de producten van HCL! :)

Zijn ze er eindelijk achter dat die spullen gewoon zwaar vervuild aan de man worden gebracht ;)

Mja de sponsorgelden zullen wel niet betaald zijn.

Terug
Naar boven